pseudofilosofen Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Hei, Nå har jeg forsøkt å installere kde3.2 på suse 9.0 både fra YAst, og via konsoll og medde komandoene som spesifiseres her (pdf) http://www.linux-magazine.com/issue/39/KDE_Updates.pdf Får det ikke til: Sist i går kveld forsøkte jeg via konsoll, men fikk dependency feilemldingene allerede når jeg forsøkte å insallere base. Altså: Noen som har lykkes med KDE 3.2. hos Suse 9.0 ? Anders H. Lenke til kommentar
MailMan13 Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Da skal du jo ha klart å installere arts og kdelib (som kdebase er avhengig av), når kdelib er på plass pleier resten å gå uten problem (ihvertfall når man installerer fra source) Hvis du ikke poster feilmeldingene er det ikke så mye vi kan hjelpe med... Husk å installere i riktig rekkefølge: arts, kdelib, kdebase så evt andre pakker du ønsker/trenger Lenke til kommentar
staannoe Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Har installert 3.2 på 9.0. Det gikke greit, men jeg måtte fjerne noen av 3.1 pakkene. Devel ble ikke installert. Installerte fra konsoll. Det hele fungerer veldig bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå