Knuty Skrevet 18. mars 2002 Del Skrevet 18. mars 2002 Heisann. Skal formattere nå. Rett og slett fordi det er for mye rart på maskina. Det jeg lurer på er hvilke drivere jeg trenger..og hvor jeg finner de NYESTE versjonene. Jetway 663AS Ultra hovedkort (Via KT133A) T-bird 1400 Chaintech GF2 GTS 32mb ddr Nettverkskort (har driverne jeg trenger) SB Live 1024 Player Hvor finner jeg driverne jeg trenger..? Og.. hvor stor plass tar driverne..sånn ca? Vil gjerne få inn de nyeste driverne.. slik at ytelsen blir så god som mulig.. Håper på svar så fort som mulig. _________ Mvh. Knuty Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 18. mars 2002 Del Skrevet 18. mars 2002 Du finner de nyeste driverne på produsentens hjemmeside. Hvis du f.eks skal ha nyeste drivere til ditt Creative lydkort, går du til http://www.creative.com [ Denne Melding var redigert av: Spaz på 2002-03-18 16:23 ] Lenke til kommentar
slowcooler Skrevet 18. mars 2002 Del Skrevet 18. mars 2002 Gå til VIA, og last ned de nyeste 4 in 1 driverne. Hvis du kjører XP eller W2K, finnes det en helt ny driver til AGP-systemet på hk som vistnok skal gi bedre ytelse, den er også på VIA'S sider. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå