johanf Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Jeg finner bare teite "lowest-price"/"buy now" sider. Lurer på om noen har tester av et europeisk panel. Øivind, fikk du noengang svar på mailen du sendte ang. denne skjermen? Jeg vet du sendte mail et sted, men ikke til hvem og ikke om du fikk svar (har den DVI?). _ johanf Lenke til kommentar
Danny Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 hvis du tenker på den nye med 12ms response,så har dinside.no en test av den.og det står Tilkobling er bare med analog VGA. Skjønner ikke hva benq tenker på,burde ikke vært lov å levere en topp lcd uten dvi i dag. Men den kommer sikkert snart andre skjermer med 12ms og dvi om noen måneder. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 har ikke noen mail, og har ikke testet den Når det gjelder benq var jeg utrolig skuffet over 17" vi testet, men har et helt annet synspunkt på denne leverandøren når det kommet til 19" Men hvis det er slik at de har kun D-Sub på den som Danny sier kan jeg ikke annet enn si meg enig i hans utsagn. Lenke til kommentar
johanf Skrevet 18. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2004 ARG! hehe - jaja, jeg får vel bare fortsette å vente på del 2 av testen. _ johanf Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Jeg sitter og ser på en slik nå. Den er ok den.. kult med autoadjustment. Men jeg får ikke testen den til spill og har et crappy skjermkort.. Lenke til kommentar
Telcontar Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 http://www.dinside.no/php/art.php?id=99907 Får bra karakterer der, ser ut som en skjerm for spillentusiaster . Telcontar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå