jeskeide Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 jeg vil vise resultatet av en spørring i list/menu. noen som kan hjelpe meg med dette ? Lenke til kommentar
LoS Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Kan vel legge ut meny scriptet mitt da <?php meny_start(); include ('db.php'); $sql="SELECT * FROM diverse order by meny asc"; $mysql_result=mysql_query($sql,$connection); $num_rows=mysql_num_rows($mysql_result); while ($row=mysql_fetch_array($mysql_result)) { $navn=$row["meny"]; $url=$row["url"]; echo "<li><a href=\"$url\">$navn</a></li>"; } mysql_close($connection); meny_steng(); ?> Lenke til kommentar
magikern Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 ett forslag til: function errarr($array){ if(count($array)){ $str = "<ul>\r\n"; for($i = 0;$i < count($array);$i++){ $str .= "<li>" . $array[$i] . "</li>\r\n"; } $str .= "</ul>\r\n"; return $str; } return ""; } $menu = array(); $result=mysql_query("SELECT * FROM diverse order by meny asc"); $row=mysql_num_rows($result); while($row=mysql_fetch_array($result)){ $navn=$row["meny"]; $url=$row["url"]; array_push($menu,"<a href=\"$url\">$navn</a>"); } echo errarr($menu); Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå