alkazelters Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 (endret) Noen som vet om noen enkle og helt gratis inspillings program? Gjerne med litt flere funksjoner enn bare inspilling. Jeg skal bare bruke det til å spille inn gitar og vokal.. Den i windows fungerer ikke særlig bra... Endret 18. februar 2004 av alkazelters Lenke til kommentar
Meg sjøl Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 vet ikke om noen gratis som gjør jobben skikkelig, men hviss du bare vil ha lyden in på pc'en så kan jeg anbefale et program som heter: Magix Audio Cleaning Lab, der kan du spille det inn å lagre det som mp3 eller wav.... men du må bruke et annet program hviss du skal sette det sammen, til en sang for e.k.s.... Lenke til kommentar
Meg sjøl Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 (endret) vet ikke om noen gratis som gjør jobben skikkelig, men hviss du bare vil ha lyden in på pc'en så kan jeg anbefale et program som heter: Magix Audio Cleaning Lab, der kan du spille det inn å lagre det som mp3 eller wav.... men du må bruke et annet program hviss du skal sette det sammen, til en sang for e.k.s.... oooops... kom hvist en gang til... Endret 18. februar 2004 av Meg sjøl Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå