loggon Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 (endret) Jeg mener å ha sett Mustek DVD-spiller V56L-5E, Sølv JPEG,SVCD,MP3, 5.1analog/digital, Retail som er på ukens tilbud til samme pris! og den har holdt den prisen siden desember hos komplett. Bør de som hwbutikken begynne å vise førpris (sist ukes pris) ?. Endret 18. februar 2004 av loggon Lenke til kommentar
Gondul Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Jeg mener jeg har hørt noe om at hvis du skal kjøre en kampanje/tilbud, så skal førpris oppgis, så ja, de bør nok ha en førpris..... uten å være 100% sikker. Men om dette kun gjelder butikker er en annen sak.... Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 Tror komplett bruker et såkalt smutthull, da de opererer både med veiledene pris, og nettpris. Så når det er ukens tilbud, så HAR de førpris..selv om de ikke har før nett-pris. Lenke til kommentar
Komplett.no Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 Heisan, Før-prisen for Mustek'en var 650,- inkl. mva og dette står også nederst på "ukens tilbud"-siden vår og i ukens tilbud-mailen. Prisnedgangen er derfor reell og vi følger reglene til punkt og prikke :-) Noe helt annet er at denne reglen er ulogisk og bestemt av inkompetente personer uten kjennskap til dataprodukter, men den diskusjonen kan vi ta en annen gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå