Juggah Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Har problemer med at maskinen klikker om jeg multitasker mellom windows og spill som kjører i opengl. Det klikker ikke hver gang, men ofte.. først kommer det røde tynne vertikale streker på skjermen i windows som forsvinner om jeg åpner et nytt program etc. men neste gang jeg multitasker fra et spill og til windows kommer det masse av de røde strekene som popper opp nederover skjermen konstant.. går jeg tilbake til spillet da klikker maskina bigtime med ulyder i headset bla! Har ikke hatt dette problemet før, det kom ganske plutselig. Har lagt inn nyeste drivere til skjermkortet fra hercules, men det hjalp ikke. Noen som har vært borti dette eller kan begripe hva som er galt? windows xp hercules ati 9500pro P4 2,53ghz .. Lenke til kommentar
Zink Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Prø v å disable 'vertical sync' i egenskaper for skjermkortet. Siden feilen er ny, sjekk for spyware og evt. skriv om du optimerer windows ( 0 effekter ) eller kjører ukritisk med mye stæsj aktivt i nedlasta programmer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå