Lenny Skrevet 18. mars 2002 Del Skrevet 18. mars 2002 Denne skjermen har fått mye god omtale oss enkelte sider jeg har sett på, men hva mener du.? SONY CPD-G420 er en 19 tomer. Sony sin side er: http://www.sonystyle.com/vaio/displays/cpd_g420s.shtml Si din komentar. :smile: Lenke til kommentar
Stratos Skrevet 18. mars 2002 Del Skrevet 18. mars 2002 Har du råd til det, vil du helt sikkert ikke angre. Lenke til kommentar
candymann Skrevet 18. mars 2002 Del Skrevet 18. mars 2002 Hello! vurdere heller Samsung syncmaster 959NF... sikkert like bra som sony:n men du trenger mindre $$$$. den vant en test med mer en 10 olike skjermer hvor en sony- skjerm var referenseskjerm (og den fikk mer poeng en sonyn.....+ att sonyn kostet dobbelt så mye??) Husker ikke nå hvor jeg leste testen men finner kanske ut etterpå. Go for Samsung, and be happy!! Lenke til kommentar
MailMan13 Skrevet 18. mars 2002 Del Skrevet 18. mars 2002 Quote: On 2002-03-18 16:28, candymann skrev:vurdere heller Samsung syncmaster 959NF... sikkert like bra som sony Nei... det er den ikke (enkelt og greit). Men det blir jo en vurdering mellom lommebok og syn, sitter du noen timer foran pc'en hver dag er Sony'n (nesten) verdt sin vekt i gull. Lenke til kommentar
Lenny Skrevet 18. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2002 Men er det noen som har prøvd eller har den? Jeg vil vite om den er så god som alle sier den er. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-nw52MweC Skrevet 18. mars 2002 Del Skrevet 18. mars 2002 Sony er BEST på skjermer!!! KANSKJE rivalisert av Eizo sine dyre, og kanskje Nokia... Uansett! Har selv en 17" Sony Multiscan200ES som er 3 år gammel... Denne er ennå SJEF på bildekvalitet!!! Behagelig å se på, skarp og gode farger! Lenke til kommentar
EddIe Skrevet 18. mars 2002 Del Skrevet 18. mars 2002 eg og har sony multisca200 es. bra sjerm det e berre domt att den berre har refresh rate på 75hz Lenke til kommentar
Rabben Skrevet 18. mars 2002 Del Skrevet 18. mars 2002 Jepp, den skjermen er verdt alle pengene dersom du er ute etter bildekvalitet. Har selv en G400 privat og en G420 på jobb. Bildekvaliteten kan ikke sammenlignes med billigere monitorer som f.eks Nokia 920C (som en annen på jobb sitter på), Samsung eller noe i den klassen. Eizo kan konkurrere på bildekvalitet (synes selv Eizo er litt bedre en G420 skjermen på jobb, men den skjermen koster enda mer og da kan en vel gå for en bedre Sony skjerm...) Lenke til kommentar
Lenny Skrevet 18. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2002 Vel det er bare klager på pris foreløpig. Ikke dårlig!! Vis ikke bankontoen min av en mekelig grunn skulle være tom, så skal jeg bestille den nå. :smile: Har en panaconic SL75 nå, IKKE til å anbefalle. Venstre siden er skjeiv som f.... Få ikke til å rette den opp heller. Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 18. mars 2002 Del Skrevet 18. mars 2002 Quote: On 2002-03-18 21:49, Lenny skrev:Vel det er bare klager på pris foreløpig. Ikke dårlig!! Hvis du vil kan jeg sikkert klare å komme på noen fler negative sider med den - den finnes ikke i rosa - du kjøper et utenlandsk merke og støtter derfor ikke Norge - Eizo's toppmodell er bedre neida, den Sony'n er fantastisk IMHO. Lenke til kommentar
rXtotal Skrevet 18. mars 2002 Del Skrevet 18. mars 2002 Er enig med de andre her at Sony er et fantastisk bra merke. Lånte en gammel og billig Panasonic skjerm i lengre tid, og det slet virkelig på øynene. Har nå en Sony G200 og nå er det bare en nytelse å sitte foran datamaskinen. Lenke til kommentar
Lenny Skrevet 18. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2002 Anders Leipsland er en morromann Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 20. mars 2002 Del Skrevet 20. mars 2002 Sony G400 er gode skjermer. Har en selv:D Lenke til kommentar
CS_eR GøY Skrevet 21. mars 2002 Del Skrevet 21. mars 2002 han er morro fordi han er en løring (luring) :grin: :grin: rosa skjerm hadde matcha kabinettet mitt Lenke til kommentar
zemtex Skrevet 21. mars 2002 Del Skrevet 21. mars 2002 Hei Lenny! Som du kanskje ser i sign. min så har jeg nettopp ein slik G420... og for å si det mild, den er fantastisk! KJøpte min for 5800,- hos ITbutikken. Det tok 4 dager fra den ble sendt fra danmark til meg(nordland)... noe som ikke er så værst! Det eneste negative med denne skjermen er at det krever et GODT skjermkort! Mitt Daytona GF3Ti200 er ok, men ikke "all that"... Så en GF3 fra en bedre produstent eller et Ati kort ville være passende... Hvis du ikke er vant med flat biledrør, så virker det litt rart den første timen du bruker den, men etter d er øynene tilvent... Ellers kan jeg si at de to stripene som går horisontalt er oppskrytte... Klart, ser du etter dem så ser du dem(dahhhh), men i vanlig bruk merker du dem ikke... Lykke til! Bare spørr om d skulle være noe uklart... MVH ZemteX PS: USB hub i skjermen er kjekt.. :smile: Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 22. mars 2002 Del Skrevet 22. mars 2002 Quote: On 2002-03-21 20:35, zemtex skrev:Det eneste negative med denne skjermen er at det krever et GODT skjermkort! Mitt Daytona GF3Ti200 er ok, men ikke "all that"... Så en GF3 fra en bedre produstent eller et Ati kort ville være passende... Ikke skrem vekk de som vil kjøpe skjermen da. Jeg har ett gainward gf2 gts, det funker fint her.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå