TLS Skrevet 27. oktober 2001 Del Skrevet 27. oktober 2001 Noen måte å legge inn win98 på en annen HD slik at jeg får dualboot ETTER at jeg har lagt inn XP? Ser helst at jeg slipper å slette XP. Lenke til kommentar
Aight85 Skrevet 27. oktober 2001 Del Skrevet 27. oktober 2001 er jo bare å boote på win98 cd en å legge inn... Lenke til kommentar
TLS Skrevet 27. oktober 2001 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2001 Nei, da blir det ikke lagt inn som dualboot, bare 98 som booter Lenke til kommentar
Phyltre Skrevet 27. oktober 2001 Del Skrevet 27. oktober 2001 finnes en drøss med programmer som fikser slikt ...... og jeg antar også at du har XP cden ? Innstallere win98 på en annen disk og win98 skriver over alt du har av oppstarts filer til XP i rota på C: etter einnstallasjone av win98 kjører du enten winxp innstallasjons cden og velger reparer eller så bruker du ett prog som hmmm husker ikke helt men tror system commander 2000 er no sånt ... Selv har jeg kjørt tripple boot med win98se win2000 og linux.... :smile: selv synes jeg d er greiest å legge inn win98 først .... tar ikke såååå lang tid å innstallere win XP vel ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå