XPUserz Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Forbannet er hva jeg er! Etter en ødelagt CD spiller på laptop ble det ikke like lett å få inn noe fungerende OS, så etter litt om og men ble det til en download av Windows 95 revision B som skal ha støtte for USB.. (Win95 A har ikke). Vel, kobler til med USB bridge kabel og det går ikke, selv om den finner kabel ID og jeg har prøvd med flere drivere. Parallel og Seriell gikk heller ikke og annen nettverksinstallasjon over LAN har jeg ikke muligheter for. Hva bør jeg gjøre da? Windows 98 på diskett er jo en ordentlig suger når vi snakker om 95 seige disketter eller så, og sitte 3-4 timer eller mer med disketter er ikke på top ti lista. Noe forslag? har spekulert på å lage en liten versjon av Windows 98 og en setup i Setup Factory som kan dele opp en zippet mappe med dette til 1,44 disker og ta det den veien men likevel.. Damn microsoft! Lenke til kommentar
mars001 Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 http://www.usbman.com/Win95%20USB%20Guide.htm Sjekka de filene litt ned på siden der (rett etter de 2 første bildene) ? De hjalp med sist gang jeg slet med win95 og USB Nye drivere til hovedkortet kan også løse det. Mulig du har testa dette men bare et tips Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå