--Makaveli-- Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Emne forklarer vel det meste, valget staar da mellom KOSS 3aat, Koss UR 40 og Sennheiser HD 497. Det jeg ser etter er ett headset med god bass/dybde, hvilket av disse ovenfor er da best for mitt bruk? Er forskjellen mellom disse og KOSS 4aat stor? i saa fall hva er forskjellen mellom dem? Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Sennheiser for ALLE penga! Lenke til kommentar
--Makaveli-- Skrevet 18. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2004 Takk for svar Dr.X, har du Sennheiser selv da du anbefaler denne sa sterkt? i saa fall hvordan er lyden? hvordan er den a ha paa? er den behagelig? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Velg for all del et produkt som har en lukket løsning. Personlig så ble jeg gal av å høre bakgrunnsstøy. Dette skapte en grumsete lydbilde om jeg tok den med på bussen og lignende. Jeg ville kjøpt Sennheiser eller om du kan få tak i en av de gamle Denon HD-650 eller lignende. God lyd til en billig penge. mvh Lars Pedersen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå