Gå til innhold

Siemens SL55


Virre

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Virre; ville nok heller ha anbefalt T610 framfor SL55.

 

Cirka samme pris, og med på kjøpet (av en T610) får du:

-større skjerm og bedre

-bedre lyd

-blåtann

-kamera

-mer oversiktelig kalender

 

Har selv hatt T610, men kan røpe at jeg vurderer SL55 nå, av den ene grunn at den har et etter min mening nydelig design.

 

(molna; kan du utdype det med amobil sine tester på jordet? )

Lenke til kommentar
av en T610 får du:

-bedre lyd

Der tar du temmelig feil ;)

 

T610 har generelt dårlig lyd, med hverken diskant eller bass.

 

Men hold nå T610 utenfor, den er totalt uinteressant. Her diskuterer vi SL55.

(vedder en 10'er på at du ikke klarer det men..)

Ok, T610 har svært dårlig bass, men diskanten er ganske bra, og vil si at lyden er bedre. Da jeg hadde SL55 i en uke, merket jeg at lyden var så lav at jeg ikke hørte den i buksa, til og med på høyeste volum. Det problemet har jeg ikke hatt med T610.

 

Hvorfor er T610 uintersant? Virre (topic-haver) spør om det er andre telefoner en SL55 han bør vurdere når han skal kjøpe ny telefon. Er ikke T610 en kandidat?

 

(10 kroner kan sendes til konto 3325 33 18797, i og med at det ikke er noen grunn til at jeg skal holde T610 utenfor :) )

Lenke til kommentar
Molna: vi ville hvite hvorfor Amobils tester er "ute på jordet.."

og gjerne hva mer du har i mot LG G5400

Det har han allerede uttalt seg om i denne posten:

 

Har brukt 5400 lenge jeg, vet godt hvordan den er ;) Håpløse menyer og designet minner om noe fra 90-tallet :)   

Jeg spurte om hva mer enn det han hadde mot telefonen. Kanskje jeg ikke skrev det tydlig nok.

Lenke til kommentar
Okay, molna, men så må det også pointeres, at GPRS klasse 10 er bedre end klasse 8.

Så i så henseende er det altså S55, der står stærkest.

 

Bare så spørgeren ikke bliver forvirret.  ;)

Anbefaler å lese litt om hvordan GPRS fungerer, og de forskjellige klassene :D

Så vil man se at klasse 10 har kun 1 slot ekstra for upload, som spiller liten rolle i daglig bruk av mobilen, med mindre man sender sinnsykt mye mail fra telefonen da.

 

Klasse 8 har 4 slots for nedlasting, og 1 for opplasting, med max. 5 slots i bruk samtidig. Klasse 10 har 4 slots for nedlasting og 2 for opplasting, med max. 5 slots i bruk samtidig.

Kan vi ikke få en definition af, hvor meget "sinnsykt mye" er.

Vil det sige, at det kun er på sindssygehospitalerne, de har glæde af GPRS klasse 10? ;)

Lenke til kommentar
N7650 > T610 > P800.

Er min siste rekke med telefoner, tenker dog på å bytte ut p800 mot en sl55. Ikke noe spessiell grunn etc, men bare "fordi"

Sikkert fordi du - ligesom Virre - har forelsket dig i designet.

 

For uden at sige noget som helst grimt om P800, så er der vel ingen, der vil påstå, at den er lækker at se på? :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...