Gå til innhold

Siemens SL55


Virre

Anbefalte innlegg

Hehe, her hadde det skjedd mye siden jeg var innom sist.

 

Jeg kjøpte SL55'en, fikk den for 1500,- med et bra abonnement. Flørtet litt med selgeren og slikt. ;)

Er mer forelsket enn noensinne, og synes min telefon er den vakreste i verden. Den fungerer finfint, og lyden er god! Jeg digger den.

 

Eneste skår i gleden er at jeg har fått en ripe i den. Noen som har prøvd ripefjerner på denne telefonen?

 

Og ja, jeg er i aller høyeste grad en yndig liten pige.

Endret av Virre
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

1500 kr. - det er jo næsten halv pris. :thumbs:

 

Ridsen ved jeg desværre ikke, hvad du skal gøre ved, for selv har jeg været så heldig aldrig at få ridser i mine telefoner, og derfor har jeg ikke sat mig ind i problemet.

 

Men om ikke andet kan du jo oprette en ny topic - så er der sikkert nogen, der kan hjælpe dig. :yes:

 

Herligt at høre, at du er glad for telefonen, men den er jo også virkelig lækker at se på. :love:

Endret av Heiberg
Lenke til kommentar

Jeg var også utrolig forelska i SL55 for omtrent ett år siden. Men problemet er at det eneste som tiltrekker meg med telefonen er designet, alt det andre suger. 4k farger er jo egentlig ingen ting i forhold til T610 og de mobilene. Så vidt jeg husker er oppløsningen på skjermen til SL55 heller ikke no å skryte av. Dessuten så er SL55 så grusomt dyr i forhold til hva du får ut av den. Har ikke sett noen stor prisforandring siden den ble sluppet ut egentlig...

Lenke til kommentar
Jeg var også utrolig forelska i SL55 for omtrent ett år siden. Men problemet er at det eneste som tiltrekker meg med telefonen er designet, alt det andre suger. 4k farger er jo egentlig ingen ting i forhold til T610 og de mobilene. Så vidt jeg husker er oppløsningen på skjermen til SL55 heller ikke no å skryte av. Dessuten så er SL55 så grusomt dyr i forhold til hva du får ut av den. Har ikke sett noen stor prisforandring siden den ble sluppet ut egentlig...

Virre har allerede købt telefonen - for 1500 kr.

 

Hun ved godt, at den ikke kan så meget som andre telefoner i samme prisklasse, men købte den alligevel, fordi hun gerne ville betale ekstra for det flotte design. Så hun er vistnok helt klar over, hvad hun har købt, og hvad hun har fået for pengene.

 

Iøvrigt er SL55 jo på ingen måde nogen dårlig telefon. Forskellen fra 4k til 65k lyder voldsomt stor, men i praksis er den ikke særlig påfaldende. ;)

Lenke til kommentar
Iøvrigt er SL55 jo på ingen måde nogen dårlig telefon. Forskellen fra 4k til 65k lyder voldsomt stor, men i praksis er den ikke særlig påfaldende. ;)

som jeg og mange flere har sagt er det utentvil oppløsninga som har mest å si... 4096 farger er egentlig helt grei (bare se på SE p800, har ikke akkurat dårlig skjerm :p , men d er pga. den voldsomme oppløsninga på 320X208 eller no...

Blir morro med Nokia 9500 med 128x128 (og 40 series UIQ interferance) utenpå og 640x200 pixler inne :D DIGG ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...