Gå til innhold

T610 knapper

caluna

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg har en T610 som jeg er veldig godt fornøyd med, men en ting reagerer jeg på litt på: Knappene flasser på sidene, sølvfargen forsvinner. Det er ikke mye, men nok til at det er synlig. Flere som har merket det? Skjedd med begge T610-ene jeg har hatt, etter kun noen måneders bruk.

Vet det er "pirk", hehe...

Endret av caluna
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei. Jeg har en T610 som jeg er veldig godt fornøyd med, men en ting reagerer jeg på litt på: Knappene flasser på sidene, sølvfargen forsvinner. Det er ikke mye, men nok til at det er synlig. Flere som har merket det? Skjedd med begge T610-ene jeg har hatt, etter kun noen måneders bruk.

Vet det er "pirk", hehe...

Det skal de ikke gjøre,da har du rett til å klage å få ny(e) knapper.Dette er en enkel rep,tar 5min max. ;)

Lenke til kommentar

Brukt den forsiktig og pent, oppbevart i veske. Ta en titt på knappene deres, jeg snakker om helt på "sidene". Du ser det ikke før du har lyset på på knappene, da ser du at det skinner litt blått lys igjennom der som det er slitt. Det er ikke mye, men mitt øye ser det ;) Så...se etter skikkelig, sikker på at det ikke er noe som er vekke?

Lenke til kommentar

Knappene er helt fine de. Uansett om man ser litt slitasjen er jo ikke det så rart. Hvem bryr seg om det er litt slitasje - det er helt normalt.

Dessuten er de knappene for meg helt uvesentlige. Bruker de aldri. Hva gjør egentelig + og - knappene?

Lenke til kommentar

Og til å bla nedover i menyene..

Mine knapper har også mistet litt. Særlig de fire øverste svarte knappene, for kantene på disse stikker litt ut. Også på tasten med to utstående "prikker" har dette skjedd. Men hva er egentlig så farlig?

Hatt mobilen siden midten av juni, og aldri hatt noe trøbbel. Genial mobil..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...