caluna Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 (endret) Hei. Jeg har en T610 som jeg er veldig godt fornøyd med, men en ting reagerer jeg på litt på: Knappene flasser på sidene, sølvfargen forsvinner. Det er ikke mye, men nok til at det er synlig. Flere som har merket det? Skjedd med begge T610-ene jeg har hatt, etter kun noen måneders bruk. Vet det er "pirk", hehe... Endret 18. februar 2004 av caluna Lenke til kommentar
bergetun Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Nei det er ikke akkurat pirk, slik skal rett og slett ikke skje. Men jeg har ikke dette problemet på min t610 som jeg har brukt i 6-5 mnder og dette med ekstremt mye bruk (40-50 smser pr dag) Lenke til kommentar
Breivik. Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 hmm, ikkje skjedd med noken så eg kjenne (4stk) Men du har oppbevart den "forskriftsmessig"? (ikkje kontakt med vatn, eller eit eller anna form for stoff som kan forårsaka detta?) Lenke til kommentar
sheherezade Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Har heller ikke hatt noen problemer med knappene på min t610 Lenke til kommentar
-Pondus- Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Hei. Jeg har en T610 som jeg er veldig godt fornøyd med, men en ting reagerer jeg på litt på: Knappene flasser på sidene, sølvfargen forsvinner. Det er ikke mye, men nok til at det er synlig. Flere som har merket det? Skjedd med begge T610-ene jeg har hatt, etter kun noen måneders bruk. Vet det er "pirk", hehe... Det skal de ikke gjøre,da har du rett til å klage å få ny(e) knapper.Dette er en enkel rep,tar 5min max. Lenke til kommentar
OeO Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 har skjedd med min, begynt å miste litt sølvfarge på deler av dekslet også jeg, hehe... vet ikke om dette er pga mobilen min, eller fordi jeg har brukt den en del! Lenke til kommentar
@le Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Jeg har ikke hatt noen problemer medmin T610. Hatt den i 7 måneder (++) nå. Lenke til kommentar
caluna Skrevet 18. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2004 Brukt den forsiktig og pent, oppbevart i veske. Ta en titt på knappene deres, jeg snakker om helt på "sidene". Du ser det ikke før du har lyset på på knappene, da ser du at det skinner litt blått lys igjennom der som det er slitt. Det er ikke mye, men mitt øye ser det Så...se etter skikkelig, sikker på at det ikke er noe som er vekke? Lenke til kommentar
B0hemen Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Sjekket. Var fine dem. Hatt den 6-7 mnd. Og om den skulle være slitt etter 6-7 måneders bruk hadde jeg ikke syntes det hadde vært så rart. Lenke til kommentar
@le Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Knappene er helt fine de. Uansett om man ser litt slitasjen er jo ikke det så rart. Hvem bryr seg om det er litt slitasje - det er helt normalt. Dessuten er de knappene for meg helt uvesentlige. Bruker de aldri. Hva gjør egentelig + og - knappene? Lenke til kommentar
B0hemen Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Volumet når du har en samtale f.eks. Lenke til kommentar
mack_ Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Og til å bla nedover i menyene.. Mine knapper har også mistet litt. Særlig de fire øverste svarte knappene, for kantene på disse stikker litt ut. Også på tasten med to utstående "prikker" har dette skjedd. Men hva er egentlig så farlig? Hatt mobilen siden midten av juni, og aldri hatt noe trøbbel. Genial mobil.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 (endret) glem det... Endret 18. februar 2004 av Slettet-p4PIYwb6 Lenke til kommentar
hox Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Akkurat tastene fungerer som de skal her , men det andre fungerer ikke som jeg vil det skal Lenke til kommentar
caluna Skrevet 18. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2004 Hva er d som ikke funker da?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå