AleksanderO Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Er det teoretisk mulig å lage firmware til en DVD-spiller med DivX-støtte, når DVD-spilleren i utgangspunktet bare støtter MP3 og JPEG visning? Vil for eksempel hardwaren i spilleren støtte det å dekode DivX-film? Vil epromen være rask nok f.eks? Kjøpte meg en PHILIPS DVD-spiller for tusenlappen her en dag, og sitter og ser at den spiller jo igrunn alt mulig, utenom DivX. Alle snakker om å flashe spillerene sine for tiden, så det er derfor jeg lurer.. Ville ikke det vært utrolig lettvint måte å fått en DivX-spiller på, istedetfor å måtte kjøpe en ny spiller..? Om det er teoretisk mulig, vil jeg ihvertfall håpe på at noen gjør noe med det.. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 tja, hadde du investert 1000kr mer, så hadde du fått en Kiss DP500 på hwb.no denne uka den tar ALT eller en philips DVD737, som også tar divx/xvid og slikt... men disse har spesielle chips inni som gir støtte for divx og slikt...akkurat det du snakker om er forbanna umulig... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå