stoolman Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Hei! Fikk en mail fra NGT for ca en uke siden om at jeg måtte oppgradere firmwaren i ruteren min.. Som sagt så gjort, og etter dette merket jeg ikke noe fall i hverken download eller upload.. Det sto også i mailen at det skulle utføres arbeid i forbindelse med oppgraderingen av plattformen natt til 17 feb. I går kveld mistet jeg linja mi ved 1 tiden om natten, og denne var ikke på plass igjen før kl 10 i dag (eller i går red. tirsdag) Men, når jeg nå kjører speedometeret på Itavisen ser jeg at min 2Mbit linje er nede i stakkarslige 900 kbit.. Har også testet den på andre sider og finner der at upload ligger på fattige 300 kb i. Dette står jo i ganske sterk kontrast til de 2000/604 som jeg betaler for.... Har noen opplevd det samme? Bor i Akershus, nærmere bestemt Kolbotn... Setter stor pris på andre erfaringer og/eller innspill på hva som kan ha skjedd her.. På forhånd takk! Lenke til kommentar
stoolman Skrevet 18. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2004 red. De oppgraderer utstyret i min sentral, det er ikke snakk om en plattformoppgradering.... Bæsja litt på leggen der...... Lenke til kommentar
cremaster Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 (endret) Ring og klag, tildlig hvis du vil unngå kø. Email responsen deres er heller dårlig. Artig nic forresten stoolman=bæsjmann Edit: kan jo også bety barstolmann da, regner med at det var dette du mente sorry. Endret 18. februar 2004 av cremaster Lenke til kommentar
Kevlar1 Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 Det finnes bare en løsning. Ikke stol på Nextgentel. Du vil aldri få det du betaler for likevel Lenke til kommentar
Aquabat Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 Det finnes bare en løsning. Ikke stol på Nextgentel. Du vil aldri få det du betaler for likevel Jøss, du har faktisk prestert å kritiserer NGT i hver eneste post du har kommet med nå. Er det en eller annen rekord du prøver å slå? Lenke til kommentar
lahaso Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 Det finnes bare en løsning. Ikke stol på Nextgentel. Du vil aldri få det du betaler for likevel [Off-Topic] Var da voldsomt til møkk du skulle spre om NGT her idag... Såg at du akkurat hadde et innlegg her og hvor du snakker negativt om de. Har selv hatt NGT i 8mnd. nå. Ikke hatt problemer med å få linjehastighet som jeg betaler for, kundeservice o.l. [/Off-Topic] Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 (endret) Det finnes bare en løsning. Ikke stol på Nextgentel. Du vil aldri få det du betaler for likevel Jeg får langt over det jeg betaler for. Jeg har utelukkende positive erfaringer med NextGenTel i det 1.5 året jeg har vært kunde. Jeg har Charlie, dvs 1500/512, som yter 1856/512 Endret 22. februar 2004 av Dingot0m Lenke til kommentar
ATI TwEaKer Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 Det finnes bare en løsning. Ikke stol på Nextgentel. Du vil aldri få det du betaler for likevel Ikke det!! Jeg får Abselutt det jeg betaler for og mere til!! ER du kun ute etter og lage propaganda? jeg ser du har postet på mange poster anngående NGT og ikke gjort noe annet enn og klage på de! Mange, mange tusen er srtålende fornøyd med NGT!! Riktig nok er de kansje ikke verdensbeste på alle områder, som f.eks littlang ventetid i telefonen, men alt i alt så er de jo knall! Har det ikke vært for NGT, har antageligvis ikke telenor senket prisen på deres linjer! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå