thaevilone Skrevet 18. mars 2002 Del Skrevet 18. mars 2002 Jeg kjøpte meg windows millenium edition til min toshiba sat pro 440cdx. Men jeg fikk feilmeldingen om at prosessoren var for svak. F***&%"#¤ tenkte jeg. Prossessoren i laptopen er på 133 mhz mmx pentium 1. Nå lurer jeg på om folka her veit om et sted som selger sånne eller om dere er villige til å selge en sånn prossessor på rundt 200- 300 mhz mmx pentium 1 blablabla? Vet ikke.... kanskje dere skal kvitte dere med en laptop som jeg gjerne ville kjøpt pros. i. Det er liksom dritkult å kjøpe en pakke til rundt tusenlappen og så funker den ikke. Er møkka lei av win 98 Lenke til kommentar
MortenH Skrevet 18. mars 2002 Del Skrevet 18. mars 2002 Jeg vil tippe det ikke er mange som har sånne prosessorer liggende. Men en annen ting jeg reagerer på er at du er "lei" Win 98... så kjøper du Windows Millenium? Du må være gal, det er snarere enn en nedgradering enn en oppgradering på os-fronten :sad: Lenke til kommentar
Evleos Skrevet 18. mars 2002 Del Skrevet 18. mars 2002 MMX P1, hvilket 'format' bruker den? Hvis du skal oppgradere til noe, oppgrader til Win98SE Lenke til kommentar
norpheus Skrevet 19. mars 2002 Del Skrevet 19. mars 2002 Quote: On 2002-03-18 17:19, MortenH skrev:Jeg vil tippe det ikke er mange som har sånne prosessorer liggende. Men en annen ting jeg reagerer på er at du er "lei" Win 98... så kjøper du Windows Millenium? Du må være gal, det er snarere enn en nedgradering enn en oppgradering på os-fronten :sad: Me er et bra Os det!! Stabilt og raskt. Lenke til kommentar
thaevilone Skrevet 19. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2002 Jeg bruker win 98 se. jeg har en haug med greier som bare funker med win me. Er så drittlei pc-en. Har gitt den et navn som passer...... gråe **** Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå