PoleCat Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 hvordan kan du mene det? Det går mye fortere og lage sider med DW enn med FP... Hvordan jeg kan mene det? Fordi jeg mener det vel. Hva slags spørsmål var det egentlig? Godt mulig det går fortere for deg å skrive et dokument i Lotus WordPro enn i MS Word, men det er totalt irrelevant for _meg_. Lenke til kommentar
PT Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Akkurat det svaret jeg hadde forventet meg. Og om jeg bruker DW eller FP til å sette inn PhotoShop designet mitt i, er egentlig ett fett. Akkurat det samme vises på skjermen for deg allikevel. Jeg arbeider bare kjappere med FP, det er vel nesten eneste grunnen til at jeg bruker det. hvordan kan du mene det? Det går mye fortere og lage sider med DW enn med FP... Legg merke til "Jeg arbeider bare kjappere med FP" Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Frontpage er ikke så gæli da.. med mindre du vil ha siden validert.. Lenke til kommentar
epsil Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Frontpage er ikke så gæli da.. med mindre du vil ha siden validert.. … eller med mindre du ønsker strukturbasert HTML. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Hva er dette i koden din PoleCat? <!--webbot bot="Include" U-Include="inc/mainbot.htm" TAG="BODY" startspan --> Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Hva er dette i koden din PoleCat? <!--webbot bot="Include" U-Include="inc/mainbot.htm" TAG="BODY" startspan --> Inlcude i FrontPage. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå