Gå til innhold

Forslag til html program?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

FP lager dårlig kode, men DW lager ikke så dårlig kode... Men hvis du vil ha et pure html program, anbefaler jeg HTML-Kit... Det kan fylle ut koden for deg når du skriver, det har linking til w3c's validatorer, både html og css! veldig nyttig!

Vet du eller andre om bra nettsider som har html tips og hjelp for nybegynnere og Frontpage brukere kanskje?

http://www.w3schools.com/html/default.asp er nyttig hvis du skal lære deg html! hjulpet mange her den siden tror jeg! :w00t:

Lenke til kommentar
For Guds skyld, ikke bruk Frontpage....

Har du en begrunnelse? :roll:

Fordi det skriver ie-vennlig kode og phukker opp siden i annet enn IE? Det er forresten feil, så lenge du gjør det riktig. Og det kan du spørre hvem som helst her om.

FrontPage er helt klart det ENKLESTE for en n00b, men ikke det "beste".

Lenke til kommentar

Personlig synes jeg ikke at demoted.org har noe spektakulert design ( dog langt over gjennomsnittet ;) ) , men det virker som mange liker den.

For å endre litt på mine siste innlegg som kan virke litt useriøse ( prøve å rette på det feil intrykket de gav ;) ):

Personlig synes jeg det er bedre å lage hjemmesider i DW eller i en ren kode editor. Nå har jeg ikke prøvd FP siden 2000 versjonen, som ikke traff meg.

Konklusjon:

Prøv litt forskjellige editorer, se hvilken du liker best, og bruk den.

Lenke til kommentar
Personlig synes jeg ikke at demoted.org har noe spektakulert design ( dog langt over gjennomsnittet ;) ) , men det virker som mange liker den.

Akkurat det svaret jeg hadde forventet meg.

Og om jeg bruker DW eller FP til å sette inn PhotoShop designet mitt i, er egentlig ett fett. Akkurat det samme vises på skjermen for deg allikevel.

Jeg arbeider bare kjappere med FP, det er vel nesten eneste grunnen til at jeg bruker det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...