w0d00 Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Her er en link til noen bilder av Sunbeam kabinettet mit,.,.,.,. http://foto.vg.no/fotoalbum.php?aid=392510 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Stilrent var det ikke, men kreativt: Lenke til kommentar
w0d00 Skrevet 18. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2004 Vel, ledninger og kabler ligger/er ikke helt som de skal.. Satte inn vifter reg. og surra til litt kabler.. Alt skal være i sølvrør... Lenke til kommentar
rlz Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Synes ikke at det var noe særlig pent, jeg er den typen som er mer begeistret for stilrenhet. Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Synes det var drit fett Lenke til kommentar
eln Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 kult kabbis, men skaff deg lednings"pølser" til alle kabla så blir det toppers Lenke til kommentar
evorkahn Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 burde ikke denne vært i casemods. Lenke til kommentar
Luv Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Litt juletre, men veldig pent for dem som liker det Jo, jeg likte det, men du kunne tatt bort noen av lysa :`) Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 (endret) LOOOL! Ikke si meg du har kjøpt det kabinettet m/innhold som var utstilt på digitalimpuls a! Dette ser heelt likt ut.. samma rotet også! Endret 18. februar 2004 av Fragletrollet Lenke til kommentar
w0d00 Skrevet 18. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2004 (endret) Har "kabelpølser" til alle kablene, men sliter litt med å få det på plass Blir nok "årnings" på det snart.. Vel, alle har sine meninger/synspunkter.. Lysa kan jo skrus av/på som man vil.. Er ikke noe spes når det ikke er mørkt.. Men når det er det syntes jeg det er fett!!! Endret 18. februar 2004 av w0d00 Lenke til kommentar
taulen Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Ikke stygt meint men det syns jeg såg ut som et lite helvet*.... Eg er mer begeistra for den stilfulle stilen. (Ikke slik som mitt eget kabinett ) Jaja, men lykke til videre. Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Smaken er som baken... Syntes det var et fett kabinett, men rotetet Ikke så lett å gjemme ledninger i et plexi glass kabinett Lenke til kommentar
shitULV Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 Nydelig har tengt å gjøre noe i den stilen selv, takk for hjelpen Lenke til kommentar
fAight Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 fikk litt sånn tivoli følelse da jeg kabinettet ditt, ikke noe vondt ment azza, ble gla' inne meg Lenke til kommentar
schmelck.no Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 Jeg mekka et sunbeam plexikabinett til en kamerat av meg... Fikk nesten ikke tatt noen bilder av det før han flytta, men tok en liten filmsnutt med dårlig kvalitet. Jeg kjørte samtlige(!) kabler i pølser av forskjellige størrelse... Tok også fram dremelen min og kuttet hull i kabinetttet foran (sliter litt med å se det på filmen, men kanskje jeg har et bilde) for å sette på plass lys kontroller som blandt annet var lydstyrt! Fikk faktisk kameraten min til å ta med kabinettet på fest for å bruke det som diskolys! Kunne skru på slik at katodene blinket i lik takt som musikken! På filmen så skal det egentlig være musikk i bakgrunnen, men tror ikke det ble med... Vi kjørte katoder i flere farger, men prøvde fortsatt å gjøre det så tilrent som mulig (sette rødkatode ved rød vifte, blå ved blå vifte osv...) hadde rødt HK og blåe med noen røde "plastikkpølser" til kablene, viften foran er rød og blå... Last ned filmen her... Hvilket likte dere best? Trådstarter eller min kreasjon? Lenke til kommentar
w0d00 Skrevet 24. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2004 Hmmm, virket ikke som den linken funka... Lenke til kommentar
schmelck.no Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Funker hos meg... får du bare 404? Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Litt kult var det nå, men jeg ble ikke så veldig imponert! Juletre hører julen til synes jeg Lenke til kommentar
_dAwn_ Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 funker ikke hos meg heller.... kommer opp med noe at det kan være feil kodec eller noe slikt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå