Gå til innhold

Pc-norge

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når man ser hvilket domene de bruker så hadde jeg vært litt tvilsom. comfortferie høres ut som et reiseselskap eller noen som selger timeshare....

Edit; reiseselskap

PC-Norge er en lavutgiftsbasert datadistrubitør med fokus på direkte import og lavprisvarer. På ordre fra deg vil maskinen bli sendt fra enten Oslo, USA eller Spania, alt etter hvor den aktuelle maskinen befinner seg på bestillingstidspunktet. Maskinen blir tilsendt ditt nærmeste postkontor, ferdig fortollet og uten fordyrende mellomlegg. Trenger du støtte/hjelp til innstallering eller annet kan du bruke våre profesjonelle supportere (betalingstjeneste). Send oss da en mail eller ring datasupport direkte på tlf 0034 6260 44 152.

Kvalitetssikring : Alle våre maskiner blir funksjonalitets-sjekket. Vi selger dessuten kun kvalitetsvarer med kjente merkenavn som Dell, IBM, Compaq og lignende, våre ferdigbyggde maskiner inneholder og produkter av større kjente merkenavn som Intel, Geforce etc.

Vårt hovedkontor ligger i Spania, er Norsk-eid/drevet og har etablert serviceapparat i Norge (Oslo) for våre norske kunder. Våre maskiner sendes til de fleste land innen Europa.

Endret av fredrikrb
Lenke til kommentar

Tvilsom side spør du meg.

Vi anbefaler at du forsikkrer postsendingen

Forsikringen koster 250 kroner.

For det første. Norgespakker er allerede forsikkret inntil 10000 kroner. For en bedrift er det mest naturlig å sende som servicepakke eller bedriftspakke. Der er forsikkringen satt til 17 SDR(1 SDR = 10 kroner) pr. kg.

Posten tilbyr transportforsikring. Det koster 0,3% av forsikringsverdi. D.v.s. på 12000 kroner koster forsikkringen 36 kroner.

Det vil muligens være andre satser på pakker sendt fra utlandet.

På en stasjonær maskin, hadde det vært greidt å vite hvilke komponenter du får.

Når du skal bestille er default(hvilket norsk ord passer her, husker aldri det..) antall maskiner satt til to, slik at du må inn å endre det til en.

Skrivefeil på forsiden.

Tror nok jeg ville funnet meg noen andre å kjøpe av.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...