asad Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Eller er det sånn hos flere her? Det kommer opp en "ikke tilgjengelig" side. Har det noe med interett-innstillinger å gjøre? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Ingen problemer her... Bruker du en brannmur? Har selv, men går uten problemer. Lenke til kommentar
Inkognito Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Jeg har fått "ikke tilgjengelig" beskjeden et par ganger, men har fått lastet ned det jeg skal til slutt. Bare å prøve flere ganger (med mindre du har gjort det allerede) Lenke til kommentar
Shotgun Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Den siden er sånn fra tid til annen. Bare å prøve igjen senere. Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 De har vel stor pågang de som de fleste andre kjente demosider. Og nå med UT2004 demoen ute, samt FarCry demoen + Americas Army så blir det nok ganske stor pågang på serverne. Det som bekymrer meg er at nextgentel er offisiell samarbeidspartner med itavisen.no, og jeg får aldri så ofte brudd på dl'ene mine som når jeg dl'er fra itavisen. Og ja jeg har ngt abbo... Lenke til kommentar
Stig_W Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 Har selv begynt å få samme problemet som asad, har aldri hatt problemer før. Samme probler har jeg hatt før på GamesDomain som også hoster demoene sine på egne FTP servere, som IT avisen gjør. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 eg har aldri hatt problem med itavisen, meg eg laster nesten aldri ned derifra uansett. eg vil anbefale gamershell det er ei svært bra side å laste ned fra Lenke til kommentar
Potetfar Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 (endret) Prøv å trykk på oppdater øverst i nettleservinduet, hvis ikke det funker, finner du alt som er på itavisen og enda mer på Demofiles og IGN. Endret 19. februar 2004 av Potetfar Lenke til kommentar
asad Skrevet 19. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2004 Itavisen funker nå Takk for linkene, men den ene funka ikke?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå