Tim Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Hei Jeg har hatt Audigy 2 ZS en stund nå. Jeg har nettop byttet hovedkort og tenkte derfor jeg skulle reinstallere lydkort drvere (vet ikke hvorfor:P). Men problemet er at etter jeg hadde slettet de gamle driverne nektet maskinen å gjennkjenne kortet mitt! Jeg har lastet ned nyeste driverne fra Creative siden, installert de, restartet maskinen, men så er det som om ingen ting er blitt installert. Maskinen oppdager bare at det er et nytt kort, men finner ikke ut hvilket. Jeg har installert driverne mange ganger, men Windows får tydeligvis ikke lagt de inn eller noe! Noen som har forslag? Tim Lenke til kommentar
BeachDumb Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 (endret) Prøv å endre på PCI spor, altså flytte kortet fysisk! Det har funka i mitt tilfelle flere ganger.. Dengang hadde jeg ikke lyd i det hele tatt Endret 17. februar 2004 av BeachDumb Lenke til kommentar
Tim Skrevet 17. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2004 Jeg har flytta kortet til forskjellige spor.. Maskinen finner Creative Game porten lissom. OG den oppdager at det er koblet til en lydkontroller, men den fatter ikke hvilket... Lenke til kommentar
BeachDumb Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Har du noen alternative drivere? System restore? Lyst til å formatere?! Jeg gjør det minst en gang i året... :O) Lenke til kommentar
Folo Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Ta ut kortet helt, og fjern alle drivere. Du skriver at du har byttet hovedkort? Har du installert windows på nytt etter dette? Hvilket gammelt hovedkort hadde du, og vilket nytt? Har du installert alle drivere til dette? Er det onboard lydkort på det nye? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå