Dingot0m Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Noen som vet? AC Ryan har en ekstra 3.5-brønn, det er alt jeg vet. Har funnet veldig få bilder av AC Ryan til sammenlikning.. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 TROR at AC er restmateriale fra Subeam, mao dårligere Lenke til kommentar
LotHeoR Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Jeg innbiller emg også at sunbeam er bedre.. Men jeg tror seriøst at d burde kjøpe sunbeam... Har du sett å det gjennomsiktige på 3dfxcool? -det hadde jeg kjøpt hvis jeg skulle kjøpe nytt... Det virker bedre enn de andre plexicasene.. Lenke til kommentar
Tabaqui Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Driver og modder et sunbeam nå. Virker veldig bra. Kvaliteten er det ingen ting å klage på i alle fall. Lenke til kommentar
Locci Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 (endret) sånn ser mitt sunbeam ut Endret 8. mars 2004 av Loc Dogg Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 sånn ser mitt sunbeam ut pen kasse Lenke til kommentar
Locci Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 sånn ser mitt sunbeam ut pen kasse thx mange som jeg har hvert på lan sammen med som syntes jeg skulle hatt mere farger i det men er ikke lett når man sattser mere på hw har kjøpt 200gb for ca 2 uker siden Og TG står jo snart for døra sier bare at man ikke kommer så langt med 600kr i måneden (glad jeg kanskje får jobb i morgen) Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 sånn ser mitt sunbeam ut pen kasse thx mange som jeg har hvert på lan sammen med som syntes jeg skulle hatt mere farger i det men er ikke lett når man sattser mere på hw har kjøpt 200gb for ca 2 uker siden Og TG står jo snart for døra sier bare at man ikke kommer så langt med 600kr i måneden (glad jeg kanskje får jobb i morgen) Ikke kjøp flere farger inni der, da vil det se ut som et juletre. Likte kabinettet slik det var nå, selv om jeg ikke er så begeistret for plexi kabinett. Lenke til kommentar
F-r-e-d-r-i-k Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Plexi er litt harry ass. Gå heller for et stort vindu. Ser ryddigere ut! Lenke til kommentar
LaStrada Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Plexi rox! Plexi er fett så lenge det er ryddig inne i kabinettet! Hvis det er rotete er det STYGT... Lenke til kommentar
Locci Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 (endret) thx Dingot0m du vet hva Endret 8. mars 2004 av Loc Dogg Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 (endret) Plexi er fett så lenge det er ryddig inne i kabinettet! Hvis det er rotete er det STYGT... Har jo ingen sjans å "gjemme unna" i et helt plexi kab da. btw:Loc Dogg:Fett kab du har!Sats på blå du,men det hvite lysert var litt rart synes jeg. edit:nok en skriveleif jahh,må sjerpe meg nå.... Endret 9. mars 2004 av PyroCX Lenke til kommentar
Locci Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 btw:Loc Dogg:Fett kab du har!Sats på blå du,men det hvite lysert var litt rart synes jeg. edit:nok en skriveleif jahh,må sjerpe meg nå.... en måtte å bli kvitt masse rott på er kanskje å legga kabler i rør eller krympe strømper(kabel samlere) enenste grunden til at jeg har det vite lyset er pga det er så jæ... sterkt så det blir nesten som en tak lampe der pc,n står ikke noe problem med å finne ting på lan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå