Gå til innhold

VIA KT266 - USB - Hardware problem

Anbefalte innlegg

MSI K7T266 Pro2

Logitech QuickCam Express

Maskina restarter hver gang den skal bruke kameraet...

Jeg har lagt inn driveren som fulgte med 3 ganger. Lasta ned USB patch fra VIA, nyeste 4-i-1 driveren fra VIA... Maskina avslutter feil og starter opp igjen, har retta opp feil som har kommet noen ganger... :/ Er det noen som tror de har et SERIØST svar?

[ Denne Melding var redigert av: Haanz på 2002-03-18 15:51 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Se på egenskaper, fare for et gult utropstegn på en USB enhet, dette pga. en USB PC To PC funksjon MSI har lagt på kortet. Denne blir ikkje støtta i VIA 4 in 1 driverene eller de andre USB driverene som fulgte CD til kortet. Dette er mi erfaring med mitt K7T 266 Pro2-RU kort, både i 98 og XP. Leit hos MSI etter USB 20.EXE eller mail meg så kan eg sende.

[email protected]

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-03-18 15:19, Haanz skrev:

MSI K7T266 Pro2

Maskina restarter hver gang den skal bruke kameraet...

Har nøyaktig samme problem som deg med et Creative Webcam (USB2). Problemet oppsto etter at jeg installert Win2k AS på nytt. Driverkræsj - vel, i såfall rart ettersom jeg har nøyaktig samme konfigurasjon som tidligere.

Lenke til kommentar

Har ikkje skaffa USB2 drivere til kortet mitt enda, selv om eg har USB2 på kortet. Har kun HP printer fra 99 på USB - uansett må USB20.exe fra MSI inn på dette kortet for å bruke USB enheter. Denne har også litt med PC To PC over USB som MSI har lagt inn på kortet (aldri forsøkt å bruke det) - fare for at den er på Pro2 kortet også.

Er ingen expert, fikk min USB20.exe fra Supporten hos PSData. Hatt litt krøll i XP de siste dagene har derfor sletta alt, så lagt inn VIA 4 in 1, USB drivere som fulgte kortet og vært nødt til også å legge inn USB20.exe for at USB skulle funke..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...