Gabriel Shear Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 (endret) Liten gutt Stor gutt JAAAAAAAAAAAAA!!! Endret 17. februar 2004 av Gabriel Shear Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Ikke bli overrasket om Smiths Venner ringer optil flere ganger i morgen og spør om du vil være med på innspillingen av kristenporr... Lenke til kommentar
Gabriel Shear Skrevet 17. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2004 Kristenporr? Humm...erra gøy? fine damer? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Ooh, noen har blitt 18 år i dag. Hurra meg rundt. Lenke til kommentar
kag Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Gratulere med dagen da. Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Kristenporr? Humm...erra gøy? fine damer? Det er jæ... mange fine damer i de miljøene, bare se på disse gospel-korene. Synd jeg er en sånn skikkelig hedning...he he mvh Pantera Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Gratulerer med dagen, lille gutt Lenke til kommentar
CFD Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Greit nok at det er nok med fine damer der ,men problemet er det og snakke med dem også. Og da mener jeg ikke noe tomsnakk som man gjør med noen ,men på den måten som man blir kjent med en person. Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Hæppi børsdei, fønnibåi Kjekk den der da, det er ikke mer enn et minutt som skal til..! Lenke til kommentar
Eriond Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Gratulerer med dagen da.. Men tenke-organet må da ha tatt seg en fridag oppi gledesrusen. Lite lurt å legge fullt navn og telefon nummer ut til almmen skue da. Greit nok at det er nok med fine damer der ,men problemet er det og snakke med dem også. Og da mener jeg ikke noe tomsnakk som man gjør med noen ,men på den måten som man blir kjent med en person. Går greit å prate normalt med folk da vel? Har ikke noe å si hvor, og hva, de er sånn sett, så jeg ser ikke helt det store problemet. Så lenge de ikke er helt blåst og fanatiske da. Lenke til kommentar
Gabriel Shear Skrevet 18. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2004 Takk alle sammen Og til Eriond: EEEh, er du paranoid? Hva skulle skje om jeg la ut fullt navn og tlf nr her? Tror du en bunch med 1337 hw brukere kommer til å h4xx0r3re meg med telefontrussler? Lenke til kommentar
Eriond Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Paranoid, jeg? Ja, kanskje litt. Ihvertfall når det gjelder internett. Mange rare skapninger som frekventerer her, og det skader som regel ikke å ta forhåndsregler. Dermed er det ikke sagt at brukere av dette forumet har tenkt å gjøre noe galt da. Uansett får du kose deg på den store dagen da Lenke til kommentar
Gabriel Shear Skrevet 18. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2004 Jo takk skal du ha Er egentlig enig i den forhåndsregelen din, men syns du overdramatiserte litt. I dag blir det party Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 ja gratulerer med dagen.. tenkt å skaffe førerkort snart? Lenke til kommentar
Solaris Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Grattis med dagen lillegutt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå