E1rik Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Heisann. Lurer på å kjøpe meg denne radiatoren. Jeg har et Chieftech BIG TOWER. Får jeg plass til radiatoren i dette kabinettet da? Lenke til kommentar
razer Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Det står vel mål på produktsiden til både chieftec og ac?` Blir plass ja, men da må du bruke nesten hele toppen Lenke til kommentar
E1rik Skrevet 18. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2004 Radiatoren, kan jeg f.eks plassere den utenfor huset mitt? Lenke til kommentar
Ulvestad Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Flytt harddiskene dine, så har du 20X30 cm ledigt nede. Lenke til kommentar
AMDguru1 Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Radiatoren, kan jeg f.eks plassere den utenfor huset mitt? hmm, tror du kan få problemer med kondens da. Lenke til kommentar
Ulvestad Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Radiatoren, kan jeg f.eks plassere den utenfor huset mitt? hmm, tror du kan få problemer med kondens da. Radiatoren er jo eit lukka system så det skal du ikkje vere redd for. Plaser radiatoren der du vil du. Men dess nermere, dess bedre for pumpa. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Radiatoren kan plasserast ute, men da må du isolere blokkene og slangane inni maskina for å unngå kondens. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå