Gå til innhold

Counter-Strike

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg skal nå ta en liten handletur her på nettet..... Jeg tenkte at ettersom min dyktighet i counter-strike øker, bør også kvaliteten på utstyre følge med.

Jeg har bestillt meg en Microsoft Intelli Explorer 4.0 mus og i den anledning trenger jeg også en ny musmatte. Jeg har hørt om "fatmat", som ikke har kommet til norge enda.... den har jeg sinnsykt lyst på, så jeg lurer på om det er noen som vet hvor jeg kan bestille den?? Men kom også med andre forslag om GODE musmatter.

Så over til headsettet. Enkelt og greit. Hva er det beste headsetet til counter-strike, som har inebygget mikrofon som kan brukes til voice communication??

Til slutt: Er det noe annet jeg trenger/dere vil anbefalle meg å skaffe, er det ingen som hindrer dere i å nevne hva.....??

På forhånd takk :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

func Surface 1030 er genial for meg iallefall...men jeg vet ikke om andre matter anbefales til IE4.0...forresten 1030'en er flat som pokk, hvis det hjelper, jeg liker ikke å elevere hånda så mye i forhold til albuen som ligger på bordet...så den er konge ;)

når det gjelder gaming headsett, så tror jeg jeg hadde sett nærmere på Koss SB55 eller hva de heter ser geniale ut, og hvis de holder samme kvalitet som visse andre koss produkter ;)

bør kanskje tenke på mouse skatez?

og kanskje sånn mouse bungee? hvis du vil gå skikkelig amok lissom ;)

Lenke til kommentar

Ikke lev i fortiden, det er en selvfølge at man deaktiverer scrollehjulet i CS på IME4.0, og tilvenner seg skikkelige knapper.

For flere år siden, sluttet jeg å bruke scrollehjulet (som jeg brukte til next-, previous- weapon) og begynte å bruke 1, 2, 3, 4, 5 og Q. Mest Q, for den forbanna lyden på 1, 2, 3, 4 og 5 irriterer meg.

Lenke til kommentar

Mouse skatez er en slags "teip" som du limer på museføttene for å optimalisere gliden på musa.

Bungee er på en måte et stativ som man henger ledningen til musa på, slike at man aldri går "tom" for ledning i kamp.

Noen som har den hansken da? Syns det begynner å gå litt langt da ass...

Lenke til kommentar

Mouse skatez er en slags "teip" som du limer på museføttene for å optimalisere gliden på musa.

Bungee er på en måte et stativ som man henger ledningen til musa på, slike at man aldri går "tom" for ledning i kamp.

Noen som har den hansken da? Syns det begynner å gå litt langt da ass...

Sorry for dobbelposting, men klarer ikke slette den.. :(

Endret av ^PaX^
Lenke til kommentar
Hansker er jo en selvfølge :p

http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...ID=&GrpID=&s=sr

:ermm:

Nå skal man vel ikke overdrive heller da?

Skal man ha dette kun på grunn av gaming-verdenen, så bør man tenke seg om en gang til. Btw, de håndstøttene jeg har prøvd for musa er elendige, det er lettere å røre hånden fritt uten armstøtter.

Jeg hadde i så fall ikke stort å vinne på å bruke hansker, og blir ikke bedre for at jeg plages med allergi og eksem, som betyr kløe. Derfor har jeg kun hånden på musen halvparten av gamingen. Men uansett så går jeg framover og møter fiender, og blir kanskje regnet som noob, siden jeg ikke skyter når jeg møter en.

Det er en av grunnene til at JEG ikke bør legge noe mer i CS, og hvorfor jeg ikke egner meg som gunman. :/

Lenke til kommentar
Microsoft Intelli 3.0 er mye bedre enn 4.0 til spilling, 4.0 er for klumpete er det sagt :yes:...

IceMat er VELDIG bra, Func virker også greit! :thumbs:

Edit: mouseskates er genialt!!!!

Ville godtatt det, MED bevis.

Ville sagt:

Praktisk sett, kan ikke en person eller flere bestemme hva som er best i verden for spilling. Altså en Logitech MX700 er f.eks. en tung mus, men for all del, hvorfor er den dårligere enn Intelli 3.0?

Dette er smak og behag selvfølgelig, er man vant til muser i den tyngden, så er det simpelt og eie en med Intelli 3.0.

Jeg ville sagt at Intelli 4.0 er den beste jeg har prøvd, men sier ikke at MX700 er dårligere.

Musen har ikke så stor virkning i CS, er man god, så er man god uansett hvilken mus bare man får bli kjent med den. Så det er heller slik at til noen muser trenger man lengre tid, og noen mindre. Min erfaring.

Hold dpi utenfor, det er bare en bagatell i gaminga.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Microsoft Intelli 3.0 er mye bedre enn 4.0 til spilling, 4.0 er for klumpete er det sagt :yes:...

Din subjektive mening som ingen av oss dro nytte av å lese. Jeg kan jo si at min Intelli 4.0 banker alle verdens muser i spilling, men det ville bare blitt for dumt... :ermm:

Lenke til kommentar

Din subjektive mening som ingen av oss dro nytte av å lese. Jeg kan jo si at min Intelli 4.0 banker alle verdens muser i spilling, men det ville bare blitt for dumt... :ermm:

Yes, indeed. :)

Lenke til kommentar

Ta og vær litt forsiktig med hvordan muse matta du kjøper i forhold til mus, tenkar da at f.eks så suger ms 3.0 suger på funC men 4.0 og hvertfall mx 300 som jeg har prøvd funker bra på funC og icemat

Må nå også bare si at Steelpad 4s er ikke så bra som mange skal ha det til, fikk sånn stygg lagg, ubeskrivelig :no: . men muse matta jeg kan anbefale er: func eller icemat 1 eller 2.

Endret av Freestyler^
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...