Gå til innhold

Image & Shapetek eller Antec server tower?

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg har nå bestillt Antec Men jeg er litt forvirret her. Når jeg hadde bestillt det i går så fikk jeg en mail i dag av microplex at jeg måtte betale 645 kr i frakt siden det veier over 35 kg :thumbdown: Jeg fikk aldeles sjokk at det skulle blir så mye, så egetelig så blr kabinettet en fornøyelse på kr 5135 Kr. :mad: Jeg vet bare ikke hva jeg skal gjøre, jeg fikk mail fra de som sagt og der stod det at jeg måtte bekrefte ordren, men det har jeg enda ikke gjort siden jeg trenger deres hjelp og mening om dette her.. :yes: Jeg stusett litt på om jeg heller skulle bestille ett Image & Shapetek tower isteden.. :roll: Men har jo velldig lyst på det Antec toweret selv om det ble så mye peng....

Håper at dere kunnne ha hjulpet meg med dette her..

Tusen hjertelig takk for hjelp på forhånd!

Mvh

Ostebu

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vet enda ikke hvilket jeg skal velge :dontgetit::roll: Syntes dere at det er for mye penger for å kjøpe ett kabinett eller?? Jeg skal uansett ha det Antec towere eller Image & Shapetek tower. Kan dere komme med flere forsslag?

Takker for svar igjen..

EDIT; Noen som vet når det svarte I&S kabinettet kommer inn på lager?? Det står jo at det skulle komme inn den 15.02-04 :roll:

Endret av OSTEBU
Lenke til kommentar
Vet enda ikke hvilket jeg skal velge :dontgetit::roll: Syntes dere at det er for mye penger for å kjøpe ett kabinett eller?? Jeg skal uansett ha det Antec towere eller Image & Shapetek tower. Kan dere komme med flere forsslag?

Takker for svar igjen..

EDIT; Noen som vet når det svarte I&S kabinettet kommer inn på lager?? Det står jo at det skulle komme inn den 15.02-04 :roll:

Ingen flere svar å få eller??? :cry::dontgetit:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...