above Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Hei. Jeg har nå bestillt Antec Men jeg er litt forvirret her. Når jeg hadde bestillt det i går så fikk jeg en mail i dag av microplex at jeg måtte betale 645 kr i frakt siden det veier over 35 kg Jeg fikk aldeles sjokk at det skulle blir så mye, så egetelig så blr kabinettet en fornøyelse på kr 5135 Kr. Jeg vet bare ikke hva jeg skal gjøre, jeg fikk mail fra de som sagt og der stod det at jeg måtte bekrefte ordren, men det har jeg enda ikke gjort siden jeg trenger deres hjelp og mening om dette her.. Jeg stusett litt på om jeg heller skulle bestille ett Image & Shapetek tower isteden.. Men har jo velldig lyst på det Antec toweret selv om det ble så mye peng.... Håper at dere kunnne ha hjulpet meg med dette her.. Tusen hjertelig takk for hjelp på forhånd! Mvh Ostebu Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Det var skrekkelig mye frakt, gå for de andre firkanta kassene de har der da Chenbro eller.no Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 BTW: Frakta på ett i&s tower og litt andre småting ble kr 236,- + eksp. gebyr kr 40,- Lenke til kommentar
tobiass1 Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Jeg syntes du skulle gå for et Image & Shapetech Har hørt mye skryt om de Lenke til kommentar
LotHeoR Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 I&S ja... De skal det være veldig god kvalitet på og så skal de være enkle å jobbe med... Og ikke minst er prisen mye lavere så du har rå til å kjøpe litt drev og vifter osv.. Lenke til kommentar
Errae Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 jeg skal ha ett i&s (= Lenke til kommentar
above Skrevet 18. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2004 (endret) Vet enda ikke hvilket jeg skal velge Syntes dere at det er for mye penger for å kjøpe ett kabinett eller?? Jeg skal uansett ha det Antec towere eller Image & Shapetek tower. Kan dere komme med flere forsslag? Takker for svar igjen.. EDIT; Noen som vet når det svarte I&S kabinettet kommer inn på lager?? Det står jo at det skulle komme inn den 15.02-04 Endret 18. februar 2004 av OSTEBU Lenke til kommentar
above Skrevet 18. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2004 Vet enda ikke hvilket jeg skal velge Syntes dere at det er for mye penger for å kjøpe ett kabinett eller?? Jeg skal uansett ha det Antec towere eller Image & Shapetek tower. Kan dere komme med flere forsslag? Takker for svar igjen.. EDIT; Noen som vet når det svarte I&S kabinettet kommer inn på lager?? Det står jo at det skulle komme inn den 15.02-04 Ingen flere svar å få eller??? Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 (endret) Hva med dette kabinettet? Billigere enn Antec kabinettet, og frakten blir vel også billigere siden det ikke veier så mye? Edit: Fikset link. Endret 18. februar 2004 av Fragletrollet Lenke til kommentar
above Skrevet 18. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2004 Hva med dette kabinettet? Billigere enn Antec kabinettet, og frakten blir vel også billigere siden det ikke veier så mye? Kan du fixe linken din? Den viser til hovedsiden Lenke til kommentar
ColaBoy Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 LianLi PC76, er et rålekkert server tower. God plass til disker og 5.25 drev og plenty med kjøling, det tårnet et drømmetårn som "hjemme server". Hva endte du opp med? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå