DllInjexion Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Hei! Jeg har såvidt hørt om Anti-glare. Det skal være et eller annet man setter foran skjermen så du ikke få strålinger (??) i øyne. Vil det forminske skaden mot øyne slik at du ikke trenger å bruke briller? hvor får man kjøpt dette? Hvor effektivt er dette? DllInjexion Lenke til kommentar
Jakartabebopp Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 hmmm.. bruke briller? trodde dette var for å lindre dårlig syn, jeg. det er ihvertfall det mine gjør for meg Lenke til kommentar
DllInjexion Skrevet 18. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2004 ja...sånn at man ikke trenger å bruke briller. Hvor kjøpte du den? Lenke til kommentar
lysbryter Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Tror ikke anti-glare har noe med briller å gjøre... Tror ikke det er så mange med vanlig syn som bruker briller når de sitter foran PCen for å beskytte seg mot eventuelle skumle stråler heller. Lenke til kommentar
Inkognito Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Det er vel heller de som produserer Anti-glare som påstår at du får dårlig syn av å sitte foran PCen uten å bruke deres produkt... Å ta pauser fra PCen hver time gjør vel samme jobben tenker jeg, også er det mye billigere Lenke til kommentar
C4STOR Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Det er vel heller de som produserer Anti-glare som påstår at du får dårlig syn av å sitte foran PCen uten å bruke deres produkt... Å ta pauser fra PCen hver time gjør vel samme jobben tenker jeg, også er det mye billigere Pause...fra PC'en?? Lenke til kommentar
Inkognito Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 (endret) Ro ned C4STOR, det er ikke snakk om å leve i sølibat her Uansett det er vel snakk om et slikt nettingfilter ting som man fester foran skjermen? Er det noen som bruker dette? 'Skygger' ikke dette veldig for skjermen, visuelt sett? Edit: omformulering Endret 18. februar 2004 av Inkognito Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Sånt filter er det veldig lurt å bruke. Å ikke bruke det er som å ikke bruke sikkerhetsbelte i bil. Lenke til kommentar
stigen1 Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Sånt filter er det veldig lurt å bruke. Å ikke bruke det er som å ikke bruke sikkerhetsbelte i bil. Den sammeligningen var ikke bare litt banal? Man bruker som oftest dette i forbindelse med kontorbruk, de som driver mye med tekstbehandlig osv. For hjemme pc vill jeg frarådet dette på det sterkeste, kan jo like godt kjøpe solbriller da(satt på spissen) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå