knutby Skrevet 17. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2004 Kan vi ikke komme med en uoffesiell kåring av beste avatar? Hvilke synes dere er best? Bare ikke stem på dere selv Skal kikke litt før jeg avlegger stemme selv.... Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 17. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2004 RaZoRbLaDeKisS *smiske* Lenke til kommentar
kag Skrevet 17. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2004 (endret) Jeg kan vel egentlig bare referere tilbake til denne tråden som jeg postet for litt under en måned siden, og si at jeg synes at Sir. Roger har den beste avataren. (... kag lever fremdeles i håpet om at det ikke er en manns' bakdel vi ser ...) EDIT; Glemte en vesentlig "ikke" Endret 17. februar 2004 av kag Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 17. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2004 (endret) <---------- Selvportrett Endret 17. februar 2004 av Bitex Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 17. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2004 Heh, tror Stig W eller noe har en liten kylling med malerskrin som avatar, kinda. HAHA! Er trøtt, så jeg digger den avataren. Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 17. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2004 psilocybe har en velgjort og selvgjort avatar.. derfor synes jeg den er best.. min egen liker jeg jo selvsagt bedre, men den er uheldigvis ikke selvgjort.. men den er jo velgjort da.. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 17. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2004 psilocybe sin gamle avatar er den beste som har vært på forumet. B|Real sin gamle og sosohal sine nåværende stiller også sterkt. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 17. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2004 psilocybe sin gamle avatar Lenke til kommentar
zed Skrevet 17. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2004 Den til han fyren som kalte meg søt var jo tøff... Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 17. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2004 Sånn. Gjesteopptreden av Den Originale Avataren. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 17. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2004 Sånn. Gjesteopptreden av Den Originale Avataren. Så gen-i-al! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 18. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2004 (endret) Men desverre ikke selvlaget selv om den ser sånn ut. Så den avataren (psilosoppen) i ei gedigen samling på www.gamespy.com/avatars, under kategorien "Human faces". Var forskjellige "MS paint"-aktige ansikter for menn og damer, deriblant den der. Kanskje han har lagd mange, hva vet vel jeg. Var ikke den Originale originale™ avataren hans ei SM-nonne med gassmaske? Endret 18. februar 2004 av Bitex Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 18. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2004 Dette kan jo bli en evig diskusjon da Er stolt av min da jeg har ønsket meg et bilde av meg som liten i mange år så fant jeg dette i et photoalbum langt nede i en kjeller for ikke så lengesiden Lenke til kommentar
zed Skrevet 18. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2004 Har jeg og, men bruker ikke i avatar Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 18. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2004 Du bare MÅ bruke den Var du solbrent eller var det veldig varmt dendagen ? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 18. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2004 Men desverre ikke selvlaget selv om den ser sånn ut.Så den avataren (psilosoppen) i ei gedigen samling på www.gamespy.com/avatars, under kategorien "Human faces". Var forskjellige "MS paint"-aktige ansikter for menn og damer, deriblant den der. Kanskje han har lagd mange, hva vet vel jeg. Var ikke den Originale originale? avataren hans ei SM-nonne med gassmaske? Lest denne? (gamespy.com/avatars) We have had good deal of complaints from artists about how some of their web art has ended up as avatars here. I see where they come from but the alternative is to just clean it out completely, we cant provide good service and content by dedicating a lot of the users viewing and using to include the credit and promotion most of the artists demand. Ikke det at jeg har sett den noe andre steder før, og jeg tviler på at det er så mange andre som ligner på meg, har utvidete øreflipper, og gidder å lage sin egen avatar. Så, nei, den er ikke stjålet fra gamespy. 100% selvpixlet er den dog ikke, det skal være sagt. <- det gamle sig-bildet. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 18. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2004 Det var tider det, da vi hadde lov til bilder i signaturen Selv syns jeg Kebab GUD sin avatar er noe av det tøffere her på forumet Lenke til kommentar
knutby Skrevet 18. februar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. februar 2004 Det var tider det, da vi hadde lov til bilder i signaturen Selv syns jeg Kebab GUD sin avatar er noe av det tøffere her på forumet Må si meg enig. Kebab God har genial avatar Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 18. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2004 HalTan, ditt selvportrett er kult Noen her som ser hva jeg har bilde av i avataren? Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 18. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2004 (endret) Hvis jeg ikke har lov til å stemme på meg selv må det vel bli Cyanide sin avatar EDIT: Leifeskriv™® Endret 18. februar 2004 av Loomy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg