hkallestad Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Putta i en mist 350 W psu, og skifta ut vifta på min glacial tec cpu kjøler med en papst 60x60 vifte(19 db) og kobla på en zalman regulerbar motstand, deilig stille. Nå mangler bare strikkoppheng til HD(samsung 160 GB, som er veldig rolig). Det jeg lurer på er hvor høy temperatur tåler CPU'en min (XP 1,6 ghz) før den tar kvelden?????? Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Uansett er dette en grov feilpost, samt voldtekt av emnefelt... Lenke til kommentar
TettSpaden Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Uansett er dette en grov feilpost, samt voldtekt av emnefelt... javel? var det evnefeltet så vanskelig å skjønne da? trodde du han mente han hadde byttet eksosanlegg på bilen kanskje? og hvor ellers skal han poste den? finnes det kategori som heter støydemping da? Til kallestad; den tåler fint over 80grader før du killer den, men den begynner å bli troublete når du kommer over 70.. Lenke til kommentar
blacktower Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 finnes det kategori som heter støydemping da? Ja, det gjør det. Støydemping Hmm...flyttes dit (endret topic) Lenke til kommentar
Mato Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 hvor ble denne orginalt postet da ?? under noe med bil virker det som .. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå