joebush Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Etter installasjon av Bluetoothmodulen og medfølgende software satt jeg i gang med å konfigurere Bluetooth headsettet mot maskinen (noe som går bra på bærbaren). Jeg finner headsettet, klarer å pare med det , men jeg har ingen Audio Gateway noe sted. Det kan virke som om det er gamle drivere, men de er like som de Shuttle har tilgjengelig på web. Prøvde å installere andre (nyere), men det er lagt inn hardwarebegrensninger i dem slik det ikke fungerer mot akkurat min device. Har dere som kjøpte Shuttle Bluetooth klart å få noe sånt til? Lenke til kommentar
joebush Skrevet 17. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2004 Om det er noen som lurer, så klarte jeg å løse problemet, men det virker som om de som produserer Bluetooth softwaren er kresne. Jeg fikk lastet ned en nyere version etter å ha sett rundt på nettet etter Bluetake (navnet som stod bak på en lapp på modulen). Der måtte jeg inn med serienummer OG MAC-adressen til modulen. Så fikk jeg opplysning om en ftp-server (211.72.144.84 user:user) der jeg kunne laste ned version 1.3.?. Det finnes videre enn oppdatering til 1.4.10, men de mente at jeg ikke skal ha det. Heldigvis finnes det meste i den jeg lastet ned hos dem. Ikke akkurat problemfritt, men det gikk tli slutt. Har ikke testet alt, og gidder heller ikke akkurat nå. Jeg må bare huske å legge de driverne et trygt sted til neste ominstallering av XP. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå