Gå til innhold

Samsung S300->S300M


Anbefalte innlegg

Jeg sitter med en S300 som jeg kjøpte i juli, og selvfølgelig kom det en ny versjon med støtte for MMS noen dager senere. Jeg fikk høre at det gikk an å flashe opp til S300M, så det var ingen fare å kjøpe S300. (det gikk jo an å flashe T68->T68i også, så det skulle ikke være noe problem tenkte jeg)

Nå har det gått mange måneder uten at jeg har hørt noe om en firmware som gir deg S300->S300M.. dette synes jeg er direkte latterlig av Samsung, at de ikke skal tilby en oppgradering for S300 brukere... jeg kan umulig tro at den ekstra MMS støtten er noe som ligger i hardware.

 

Hva mener dere? og hvis det tilfeldigvis er en hardware ting, går det ikke an og da levere den inn en eller annen sted, for å få fiksa det?

 

mvh.

lettere irritert Samsung bruker

 

(la meg bare påpeke at telefonen er glimrende ellers, så jeg er ikke så altfor irritert :p)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det går nok ikke. Bare fordi det går an å oppgradere en T68 til en T68i så betyr det ikke at det er det samme med Samsung.

hehe, jeg mente det ikke på den måten heller... jeg bare sier at T68->T68i er en større oppgradering enn S300 + MMS....

 

Og endringene på T68i lå kun i software, derfor regner jeg med at en liten endring som MMS er et software problem også :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...