Arve Systad Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 ...om eg plutselig får en knall-idè til fin logo så skaffer eg illustrator og blir med Hvem trenger illustrator. Kjører alltid REIN Photoshop! Wohoooo! tenk om du må blåse opp en logo til en passande str. til å henge på en skyskraper dah? Marvil; størrelsebegrensinger på logo? Den skal vere vektor, ergo str. har ingen innvirkning... Lenke til kommentar
tjcombo Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 ...om eg plutselig får en knall-idè til fin logo så skaffer eg illustrator og blir med Hvem trenger illustrator. Kjører alltid REIN Photoshop! Wohoooo! tenk om du må blåse opp en logo til en passande str. til å henge på en skyskraper dah? Marvil; størrelsebegrensinger på logo? Den skal vere vektor, ergo str. har ingen innvirkning... Kunden bryr seg ikke så lenge han ikke har SAGT det. Så lenge du kan gi han et produkt som kan trykkes (300 dpi) så er det sweeet! ekstra job though... men blir bedre ! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 Weho, har en knall idè, men den kan blir vanskelig å sette ut i livet... By ze way: jeg lager i vektor først, grunnformene og farger, så lagrer jeg og importerer det til photoshop for selve "stylingen" Det skal nok litt mer grafikk til i denne logoen Sli kka nman tilby både vektor og ikke-vektor-utgave Lenke til kommentar
Crack Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 (endret) ==== Slettet ==== Endret 24. mai 2006 av Crack Lenke til kommentar
Flanger Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 Gjett en annen som skal prøve seg! Lyst på £10,000? SEFF!!! Synd jeg ikke så denne posten før nå... Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 Vi er phukka. Det stod om denne konkurransen i VG. Lenke til kommentar
Flanger Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 Vi er phukka. Det stod om denne konkurransen i VG. Hehehe. Det er helt seriøse greier også da.. Lenke til kommentar
tjcombo Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 hehehe... hør nå her gutta... der slår helt sikkert alle andre som er med i denne konkurransen, men når dere møter meg, da begynner mareritt for dere! I gonna slash you gash you, Cut the hole in yo ass, spill blood on the wall and play tenis with yo balls! Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 hehehe... hør nå her gutta... der slår helt sikkert alle andre som er med i denne konkurransen, men når dere møter meg, da begynner mareritt for dere! I gonna slash you gash you, Cut the hole in yo ass, spill blood on the wall and play tenis with yo balls! Yeah right. Try me, punk.. Najs going, einstein.. Lenke til kommentar
Crack Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 (endret) ==== Slettet ==== Endret 24. mai 2006 av Crack Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 hehehe... hør nå her gutta... der slår helt sikkert alle andre som er med i denne konkurransen, men når dere møter meg, da begynner mareritt for dere! I gonna slash you gash you, Cut the hole in yo ass, spill blood on the wall and play tenis with yo balls! Legg ut forslaget ditt her så får vi se hvem som slasher hvem Pøh. /me har sett "Mutrix"-filmen til tjcombo, jeg kan trixene.. Lenke til kommentar
tjcombo Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 Pøh. /me har sett "Mutrix"-filmen til tjcombo, jeg kan trixene.. he he he Haru sett "The Combo Breaker"? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 Pøh. /me har sett "Mutrix"-filmen til tjcombo, jeg kan trixene.. he he he Haru sett "The Combo Breaker"? Hm. Mener jeg har lasta den ned, men tror ikke jeg har sett den.. Kan sjekke når jeg kommer hjem, men Multimediedisken min er akkurat up running etter et mindre diskkrasj.. Lenke til kommentar
Luke Lovegroove Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 Vel... at jeg leste denne posten, er i alle fall ingen fare. Men når er det deadline på denne konkurransen da? Syns i alle fall at ALLE bør legge ut sine forslag etter deadline. Lenke til kommentar
tjcombo Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 8. april, stemmer ikke det gutta? Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 8. april, stemmer ikke det gutta? There is a strict closing date of Thursday 8th April 2004 Bekreftet! Lenke til kommentar
Crack Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 (endret) ==== Slettet ==== Endret 24. mai 2006 av Crack Lenke til kommentar
PT Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 Noen som har fått til noe eller? Har lyst å se noen forslag Du får garantert ikke se noe før konkurransen er avsluttet Lenke til kommentar
magikern Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 Please note that in order to win the prize you must be over the age of 18 years or else have your parent’s consent to do so on these terms. Ser ut som en del må ta en prat med fatter/muttern først. EDIT: Tror jeg prøver meg jeg. Jeg stiller meg herved frivillig til å levere for alle som ikke er gamle nok og en eventuell gevinst deler man selvfølgelig 50/50... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå