OfficerJ Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Som kjent har skaperne av spillene Championship Manager, Eidos og Sigames, brutt fra hverandre. Så nå skal Sigames lage sitt eget spill i framtiden. Spillets nye navn vil bli Football Manager, og som alle spill trenger de en logo! Og det er her jeg tenkte at denne posten kunne passe her! Den som greier å designe den fineste logoen vil vinne hele 130.000 norske kroner og bli belønnet med å ha skapt logoen til spillet. Det er jo ekstremt mange gode designere her på forumet og jeg er sikker på at noen av dere kan nå fram i konkurransen! //LINK\\ Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 V E L... (men takk likvel ) Lenke til kommentar
OfficerJ Skrevet 17. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2004 Her har du en mulighet HalTan! Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Oi.. Tror du dem godtar PixelArt..? Eneste jeg "råkker" i.. Lenke til kommentar
Dino_ Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 (endret) HØVDING om noen av gutta med eyecandy som speciality her inne hadde stukket av med den potten! /me skal IKKE forsøke meg hehe. edit: cool -> simoltanious mass-posting @ 22:44 Endret 17. februar 2004 av Dino_ Lenke til kommentar
OfficerJ Skrevet 17. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2004 Tviler litt på PixelArt du...men det er jo bare å sende inn! Ingen vits at jeg prøver meg...har ikke sjans i livet! Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 (endret) Please note that in order to win the prize you must be over the age of 18 years or else have your parent’s consent to do so on these terms. Ser ut som en del må ta en prat med fatter/muttern først. EDIT: Tror jeg prøver meg jeg. Endret 17. februar 2004 av PoleCat Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Tipp hvem som har tenkt å prøve seg! Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Tipp hvem som har tenkt å prøve seg! Du erke gammal nok! Er foreldra dine gamle nok? Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Er foreldra dine gamle nok? De er nok det, ja. Hvorfor ingen ? De er mer enn glade for at jeg driver med design. De synes det er en helt fair måte å tjene gryn på! Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Er foreldra dine gamle nok? De er nok det, ja. Hvorfor ingen ? De er mer enn glade for at jeg driver med design. De synes det er en helt fair måte å tjene gryn på! Joda, bedre å lage design enn å henge med babezen på street'n (syns sikkert morra di).. Menneh, nok OT, vi har cafèen til slikt.. Du kommer nok langt, du har skillz til å være så liten/ung.. Lenke til kommentar
OfficerJ Skrevet 17. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2004 De som prøver seg kan jo kanskje poste forslaget sitt ut på siden da...så kan vi bedømme det! Og husk, det er ett fotball-spill! Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 De som prøver seg kan jo kanskje poste forslaget sitt ut på siden da... Selvfølge! Lenke til kommentar
OfficerJ Skrevet 17. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2004 Godt å høre! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Psssst. (teh famous german accent) "I will only zay thiz onze!" Om vi ikke sprer dette videre, øker vi egene vinnersjangser, right? Gjelder å være kynisk når der er snakk om 130k Lenke til kommentar
Even. Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Psssst. (teh famous german accent) "I will only zay thiz onze!" Om vi ikke sprer dette videre, øker vi egene vinnersjangser, right? Gjelder å være kynisk når der er snakk om 130k du har jo et poeng der Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 (endret) Psssst. (teh famous german accent) "I will only zay thiz onze!" Om vi ikke sprer dette videre, øker vi egene vinnersjangser, right? Gjelder å være kynisk når der er snakk om 130k du har jo et poeng der Et godt sådan.. Edit; Syns tjcombo skal vinne, slik at han kan betale ISP'en han skylder penger, slik at han får INet hjemme og kan lage mer gfx.no.. Endret 17. februar 2004 av Marvil Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 /me kunne godt tenke seg å prøve, men /me og "profflogo" = nei, nei og atter nei... har ikkje illustrator engang .. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå