Gå til innhold

For alle Abit-TH7-II-Raid eiere


Anbefalte innlegg

Sendte mail til abit og fikk dette i reply:

 

 

Dear Sir,

 

We are going to release a BIOS with a wide range voltage support.

 

Regards,

ABIT/FAE

 

-----Original Message-----

From: Knut Erik [mailto:[email protected]]

Sent: Monday, March 11, 2002 8:14 AM

To: [email protected]

Subject: My Abit TH7-II-Raid card

 

 

Dear Abit.

I am a faithful abit-follower who's been using Abit for all my computers throughout the years. I have recently come to buy one of your superb TH7-II-Raid cards, and for now, I love it. There is only one thing that worries me. Your p4 boards are the only mainboards that supposedly go to volt core 2.2. That is one of the main reasons i bought this card. But, I accessed the bios only to find out that the vcore stops at 1.625.. I was frustrated and tried to update the bios, but there were no changes... So, I send you this mail to ask you if this is a manufacturer faulty, or if you give out different boards to different people..

I would be grateful for a quick reply.

 

Knut Erik Eldjarn

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:


On 2002-03-18 15:06, OCFreak skrev:

Abit er de største drittkorta som fins uansett.


Lenge leve asus og MSI.


 

Ja, for det var et veldig seriøst innlegg... Jeg har brukt Abit på alle PCr jeg har bygget, og alle har funket perfekt.. Hadde et gammelt asus kort på en eldre PC jeg hadde, og den var f*cka til tusen.. MSI funker dårlig med GF4, så det er nok ute av bildet... Ånei du.. Abit er tingen :smile:

Lenke til kommentar

Quote SnipeAlot:

 

Ja, for det var et veldig seriøst innlegg... Jeg har brukt Abit på alle PCr jeg har bygget, og alle har funket perfekt..

 

------

 

...med en feilprosent på 16,88 ligger Abit-korta i topp på feil, mens MSI er ned mot det halve ( 9,49 %)

- så hva er så 'premium' med Abit ?

 

- har 2 x Abit BE6 (II), og er fornøyd med de, men jaggu har jeg sett bedre av MSI.

Lenke til kommentar

Quote:


...med en feilprosent på 16,88 ligger Abit-korta i topp på feil, mens MSI er ned mot det halve ( 9,49 %)

- så hva er så 'premium' med Abit ?


- har 2 x Abit BE6 (II), og er fornøyd med de, men jaggu har jeg sett bedre av MSI.



 

Men man kan ikke gå på statistikk, iogmed at de fleste feil ligger hos brukeren.. Det er personlige erfaringer som har noe og si, derfor velger jeg abit...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...