Gå til innhold

Nokia 6820 eller 6230?


LaKilla

Anbefalte innlegg

Jeg skal kjøpe meg en ny mobil, og har egentlig mer eller mindre bestemt meg for å gå til innkjøp av en nokia 6820 eller 6230. Hvem bør jeg velge? noen som har et tips eller noen erfaring med en av disse, eller som vet noe som helst om dem?

 

Mobilen skal brukes i både jobb og privat sammenheng, og det vil være en fordel med mail klient, og mulighet for i det minste notatskrivning.

 

Det er ikke så viktig med spill, eller noe slikt fancy stuff.

 

Batterikapasiteten er VEEEEEELDIG viktig, da mobilen vil bli veldig flittig brukt, og jeg vil ikke ha tilgang til lader hele tiden, da jeg er mye å farter/reiser i min jobb.

 

Mobilen bør ha kalender og huskeliste, så jeg kan holde en liten oversikt over viktige avtaler, møter og gjerne mulighet til å lagre kundedata og lister når jeg er ute og reiser, og ikke har direkte tilgang til min stasjonære PC.

 

Jeg har fra før av en Nokia 6510 som jeg er veldig fornøyd med. Dette har hvert den desidert beste mobilen jeg har hatt, og den som har holdt lengst. (De fleste mobilene jeg har hatt har ryki etter ca 1 år, men 6510'en har jeg hatt siden høsten 2002, og den funker perfekt i dag også :D ), men jeg synes den kanskje begynner å bli litt slitt, samtidig som jeg savner mail-klient og litt andre mer avanserte business verktøy.

 

Mobilen MÅ også ha støtte for konferanse samtaler (altså koble flere samtaler inn på en linje) da dette er noe som vi benytter oss mye av i mitt yrke. (Jobber i helse og velvære bransjen, og driver med personlig opfølging og coaching av nye ansatte og kunder) :thumbup:

 

Takker for alle tips=)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har prøvd 6230 på pappa sin jobb. (Han jobber i Nokia Norge). Den har alt som du nevner. Den har Omfattende kalender med ukeplanvisning, forbedret notatvisning for hver dag, slumrefunksjon på kalenderalarm. Den har også e-postklient. Så vil anbefale denne, hvis du ikke vil ha tastatur som det er på 6820

Lenke til kommentar

Takk for svar alle sammen,

 

var nettopp inne på www.nokia.com/phones og titta på spesifikasjonene.

 

Ser at de har jo så og si alt sammen begge to, det ser dog ut til at 6820 har noe bedre batterikapasitet, men 6230 kan vel kanskje reddes ved å gå til innkjøp av en aldri så liten reiselader og billader:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...