G2Petter Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Hei. Har et program her som bare vil fungere i USA/Canada. Derfor ville jeg gjerne stille om de regionale innstillingene til USA i Win98. Mener å huske at sånt kan gjøres i regedit, barte ved å endre en verdi eller noe? Om ikke det går, er det noen som har noen gode tips? mvh, Petter Lenke til kommentar
eiriksen Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Det er bare å gå inn på Control Pane og så på reginal settings, der kan du skifte det. Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 18. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2004 Poenget er at jeg ikke kan endre det der, men jeg mener å ha hørt at alle valgene ligger i registeret, men at det bare er de europeiske som er vist på kontrollpanelet. Går det evt. an å laste ned en patch med USA eller Canada? Lenke til kommentar
vanedyret Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 Dersom regedit i Win98 er likt som i Win2K/XP, sjekk: HKEY_USERS\.DEFAULT\Control Panel\International HKEY_CURRENT_USER\Control Panel\International For en liste over koder for land, se: HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\ControlSet001\Control\Keyboard Layout\DosKeybCodes Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå