Arrper Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Hei Folkens! Jeg har akkurat kjøpt meg ram og hovedkort. Hovedkort: DFI Lanparty NFII ULTRA B Ram: CORSAIR XMS3200RE 512*2 Mb Jeg har prøvd og prøvd men får det ikke til å fungere. Jeg starter maskina og den begynner å pipe i ett sett!! Jeg kommer ikke in på BIOS-en i det hele tatt...Men plutselig en dag kom jeg over en artikkel i en test dere hadde her om dette rammet der det sto følgende; -Paul Watkins fra Corsair gjorde meg oppmerksom på at disse brikkene er utviklet i samarbeid med nVidia, og at problemene med enkelte nForce2-hovedkort kom av feil i en tidlige BIOS-versjoner. - Men dette hovedkortet er jo flonka nytt, hvordan kan BIOS-en være gammel da?? Hvordan fikser jeg det?? Kan det være CPU en som gjør det? For dette rammet er laget spesielt for Athlon 64!!! Som jeg ikke har....jeg har bare en XP 2400... Hjelp meg!! Jeg trenger HJELP!!! Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Bare ro heeeeelt ned. Hovedkortet er kanskje nyinnkjøpt, men har vært på markedet en stund, derfor utdatert bios versjon. Oppdater Bios, det står hvordan i manualen til hk. Skal ha det hovedkortet selv Lenke til kommentar
Robin B Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 (endret) Prøv biosen fra 21/1-04,det er den jeg bruker og den virker helt flott,kan ikke si det om biosen som fulgte med. Men husk du gjør det på eget ansvar. http://forums.amdmb.com/showthread.php?s=&...highlight=Oskar Endret 18. februar 2004 av Robin B Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå