Mallet Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Hallois! Jeg har satt en Black Silence på en 2.8 GHz-prosessor, og temperaturen er relativt høy. 58-62 grader celsius på idle. Jeg skjønner det bare ikke! Jeg rengjorde flatene med Isopropanol og brukte Arctic Silver 3 kjølepasta. Blir rimelig varmt inni kabinettet også, uten at det er varmt i rommet. Tips? Kanskje BIOS leser helt feil temp? Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 kanskje sette inn flere kabinett vifter på lav hastighet? tempen inne kabinettet har veldig mye å si på cpu tempen.. hilsen diablito Lenke til kommentar
Brakballe Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Har hatt den samme kjøleren selv og den er helt ok bortsett fra den takler ikke OC'ing + 3D-spill. Ville sjekka utluftinga på kabbiset var jeg deg.. minimum er en vifte i bunn foran som suger (hehehe..) + enn oppe bak som blåser ut.. Lenke til kommentar
smeen Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 Hei jeg har selv denne cpukjøleren og den funker kjempe fint. Jeg hadde også litt problemer med tempe`n i begynnelsen jeg satte inn ekstra vifter i desktoppen og planslipte ribba til black silence jeg brukte Arctic Silver 5 ett tynt lag se på guiden funker flott selv om min maskin står inne i ett tvbord. Men jeg fikk ned tempraturen ca 6 grader c bare ved og planslipe cpukjøleren. Lykke til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå