Crack Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 (endret) ==== Slettet ==== Endret 24. mai 2006 av Crack Lenke til kommentar
PT Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Død over slike script! Ingen av de funker i Opera (sikkert bare i IE), og det er bare plagsomt! Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Noen som vet om sperre java script som gjør at du ikke kan høyreklikke på siden? Finnes ikke noe mer irriterende enn dette. Lenke til kommentar
Sigmoideus Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Hvis du har lyst, så skal det ligge en tråd om dette et eller annet sted, vet ikke om det funker i alle lesere, men bør kun brukes hvis det er nødvendig, i mitt tilfelle måtte jeg det Lenke til kommentar
PT Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Hvis du har lyst, så skal det ligge en tråd om dette et eller annet sted, vet ikke om det funker i alle lesere, men bør kun brukes hvis det er nødvendig, i mitt tilfelle måtte jeg det Det er aldri nødvendig, og det er slettes ikke vanskelig å gå rundt slike greier. Lenke til kommentar
Sigmoideus Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Det er aldri nødvendig, og det er slettes ikke vanskelig å gå rundt slike greier. Nå var det slik at det ene reisebrevet jeg fikk inn var det et lite "krav" om at bildene som ho la ved ikke skulle kunne bli så lett lastet ned av andre, og ho lurte på om jeg hadde noen løsning på dette. Jeg la da inn en slik skript, dvs, det kommer vel opp en liten melding om at bildet ikke skal lastes ned. Men men, det finnes sikkert andre løsninger... Lenke til kommentar
PT Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 (endret) Nå var det slik at det ene reisebrevet jeg fikk inn var det et lite "krav" om at bildene som ho la ved ikke skulle kunne bli så lett lastet ned av andre, og ho lurte på om jeg hadde noen løsning på dette. Jeg la da inn en slik skript, dvs, det kommer vel opp en liten melding om at bildet ikke skal lastes ned. ctrl+c, ctrl+v? EDIT: Men nå skal ikke jeg mase mer. http://www.hotscripts.com/ er et bra sted å begynne Endret 17. februar 2004 av PT Lenke til kommentar
Sigmoideus Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 (endret) ctrl+c, ctrl+v? Poenget var at de fleste som skal lagre bildet bruker å høyreklikke og deretter lagre bilde som, og da får de en advarsel, hvis de vil ignorere den er det flere måter å få tak i bildet på, men da er de i hvert fall advart... EDIT, funker forresten Ctrl + C for å kopiere bilder? Endret 17. februar 2004 av Sigmoideus Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 (endret) Javascript; http://javascript.internet.com/page-detail...ight-click.html Les også advarselen som kommer opp i samme slengen! Endret 17. februar 2004 av PoleCat Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Det er ganske meningsløst, siden man i IE 6.0 kan vente til det kommer en sånn knapp over bildet. I mozilla/opera kan man bare dra bildet litt til siden. Hvis formålet er å skjule kildekoden, er det meningsløst, siden det kan finnes i View -> Source. Lenke til kommentar
enden Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Slenger meg med de som sier dette er bortkastet. Du har ingenting å skjule - det går an å få tak i det uansett Lenke til kommentar
Crack Skrevet 17. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2004 (endret) ==== Slettet ==== Endret 24. mai 2006 av Crack Lenke til kommentar
The Red Devil Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Kvifor gjør det så vanskeleg ? bare legg til oncontextmenu="return false;" i body headeren. Veit ikkje om den fungerer i andre browsere enn ie siden eg har aldri prøvd. Vist nokon kunne konfirmerer om den virker eller ikkje i andre browsere ville det våre flott Lenke til kommentar
enden Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 hva er body headeren..? Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 hva er body headeren..? <bodyheader oncontextmenu="return false;"> </bodyheader> Hater javascript, med mindre det brukes med history.go(-1) eller for å sjekke at du har fylt ut skjema korrekt (for å minke trafikk til server) Hvem som helst kan gå rundt en slik sperre, om en så må trykke printscreen... Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Hvilken dag ble det en gyldig html-tag? Lenke til kommentar
PT Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 EDIT, funker forresten Ctrl + C for å kopiere bilder? Reisebrev Hvilken dag ble det en gyldig html-tag? Det lurte jeg også litt på Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 <bodyheader>?? Hvor i all verden skulle den høre hjemme i HTML-kode? Noen som har blingsa her eller? Lenke til kommentar
The Red Devil Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Umm, <bodyheader> ??? Med body header meinte eg sjølve <body> tag'en Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 <fieldset> er en annen tag jeg ikke visste om før nylig. Funker fett til quotes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå