Trancton Skrevet 19. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2004 Vurderte en Ipod selv, men slo det raskt i fra meg ettter jeg så Databutikken hadde Zen NX Xtra svært billig (tror den var feilpriset ). Men ellers er jo Zen Xtra mye billigere enn Ipod. Tror man betaler mye ekstra for et hypet merke. Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 Man betaler ekstra for kvaliteten. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 feilpriset ). Men ellers er jo Zen Xtra mye billigere enn Ipod. Tror man betaler mye ekstra for et hypet merke. Helt riktig. Creative produktete har faktisk bedre lyd enn Apple produktene. Men de er ikke så hypet som Ipod... Men det jo almenkjent at alle Apple produkter alltid har vært styggelig overpriset. Ellers bør det sies ennå engang at HD baserte spillere ikke anbefales til jogging. Det funker, men anbefales ikke. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 ser oxo etter mp3-spiller. x-trainer så kul ut, men likte ikke helt fargene. har samme krav som trådstarter og at den burde være liten. noen som har forslag da? mini-iPod er liten, men tror jeg heller ville investert i en større iPod. Altså. Den vanlige iPoden er ikke akkurat stor.. Lenke til kommentar
ti-guru Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 men, den er harddiskbasert... trenger noe jeg kan hoppe en del rundt med som tåler dette. trenger ikke all verdens plass 512 mb er jo en del sanger Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 (endret) Creative Nomad Muvo2 X-trainer 512 mb passer greit til ditt bruk da. masse plass, ingen løse deler, belte og arm feste, bra lyd. Den er minnebaset ikke harddisk. pris. over 2000. Endret 22. februar 2004 av UUnreal Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå