amdwdc Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Jeg skal ha en 2stk 120mm delta vifter på raddisen min, så har jeg power til å fly, men jeg skal jo ha den på bakken og. Har ikke funnet noen ferdig viftestyringer som takler 2A (24W) og ihverfall ikke på to kanaler! Derfor må jeg lage meg en viftestyring, har skjønt at det sikkert blir litt bestilling fra elfa og litt lodding etterpå, men jeg hakke peil på hvilke deler jeg trenger. Fant ingen poster om dette med det første, så jeg lagde en ny. Lenke til kommentar
nikk0 Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 vell.. vist det ikke er veldig nøye at det er sånn med reostater kan du ta en titt på denne: http://www.overklokking.no/cooling/diverse/viftestyring/ Lenke til kommentar
Nitromarsjipan Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Hvis du skal ha regulerbar kan jeg sende deg kretsskjema... PM meg mailen din hvis du skal ha Lenke til kommentar
koff1 Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 Denne kretsen har trinnløs regulering og tåler noen ampere (uten kjøling). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå