ASCIWhite Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 (endret) Bestillt fra MPX idag Vurderte masse frem og tilbake om jeg skulle ha AMD64 eller Pentium... har lest så masse om "stabilitetsproblemer" og sånt med A64 at jeg gikk for velutprøvd og testet utstyr isteden for nytt "eksotisk" kraftigere saker...... Intel Pentium 4 - 3.2Ghz Socket PGA478PC800, 512KB cache Nortwood. NEC ND-2500A DVD±RW 8x - SORT Western Digital 36.7GB Raptor 2x Raid 0 Shuttle SB75G2 Socket 478 P4 Barebone (I875p Chipsett) OCZ 1024MB DDR PC3200 Dual PLATINUM LaCie 500GB FW400/800/USB2.0 Harddisk (For lagring) Logitech MX900 Bluetooth Optical Mouse (Kan bruke huben med tlf min) Shuttle XPC Carrying Bag ----------------------------------------------------------------- 18500,- --------------- Dette har jeg fra før... Samsung 191T flatskjerm Radeon 9700 PRO (Venter spent på R420 det skal jeg ha) Klipsh PROMedia 2.1 Lydsystem Audigy 2 Lydkort (Bedre en det innebygde i Shuttelen tror jeg) ------------------------------------------------------------------------------------------- What do the peep`s think? Blir denne rå eller ? Endret 17. februar 2004 av ASCIWhite Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Veldig digg og veeeldig varm. Lenke til kommentar
Joakim87 Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 hmm shuttlen er veldig liten, både skjermkortet og lydkortet ditt tar plass, har selv ssett inn i en shuttle, er ikke sikker men skulle ikke forundre meg om du fikk litt plass problemer... Lenke til kommentar
ASCIWhite Skrevet 17. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2004 Veldig digg og veeeldig varm. Hehe, sånn er det og ha Shuttle uansett tror jeg Heldigvis så kommer SB75G2 med gitter i sidene Lenke til kommentar
Slefve Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 ta det helt med ro, har nesten samme oppsettet og jeg har ikke noe prob med varme. Jeg har riktig nok bare et ekstra kort inni men tror ikke det kommer til a kjore noe forskjel med et til. kjop et eksrnt firewire/usb2 kabinet sa er du i havn, har hadt pcen min i 1/2 ar na og alt er som det skal Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Veldig digg og veeeldig varm. Hehe, sånn er det og ha Shuttle uansett tror jeg Heldigvis så kommer SB75G2 med gitter i sidene http://www.2cpu.com/hardware/sff/SB75G2/sb75g2_2.html Shuttle's ICE cooler probably doesn't need much of an introduction at this point, but we'll mention it briefly anyways. This is the perfect cooling solution for such a cramped space. A copper finish for optimal heat transfer from your processor, heat pipes to transfer the heat to the small rad at the back of the cube, which is then cooled and ventilated by an 80mm, temperature controlled fan. Furthermore, it's a cinch to install. It had no problems keeping my 3.2GHz P4C cool. Du kommer til å få verdens råeste Shuttle... Lenke til kommentar
ASCIWhite Skrevet 17. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2004 Slevfe : Jeg tro det holder med en halv terra på ekstern disk som jeg har kjøpt Trenger jeg mer så har jeg en halv terra til i serveren min Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Veldig digg og veeeldig varm. Hehe, sånn er det og ha Shuttle uansett tror jeg Heldigvis så kommer SB75G2 med gitter i sidene Alle Shuttle modeller har lufting på sidene. Shuttle har ikke problemer med å ligge like kaldt som et midi-tower. On the raptor issue: I had 2 raptors in for a while. Even on minimal duties the heat could be felt coming through the top of the optical drive. That was with the cover off. Poking a finger through to touch the drives themselves they weren't too hot to touch. But I decided to put an 120gb PATA in instead. One advantage of ditching the raptors is getting rid of the constant high pitched whining that they emit. Shuttle's ICE cooler probably doesn't need much of an introduction at this point, but we'll mention it briefly anyways. This is the perfect cooling solution for such a cramped space. A copper finish for optimal heat transfer from your processor, heat pipes to transfer the heat to the small rad at the back of the cube, which is then cooled and ventilated by an 80mm, temperature controlled fan. Furthermore, it's a cinch to install. It had no problems keeping my 3.2GHz P4C cool. Du kommer til å få verdens råeste Shuttle... Jeg har ikke lest en eneste positiv ting om Shuttle's ICE kjøling. Min Shuttle er verdens råeste Lenke til kommentar
ASCIWhite Skrevet 27. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2004 Nå har jeg fått den Den rocker. Men blir jo selvfølgelig varm.. Eneste som irriterer meg er radeon 9700PROèn min som hyler noe inni ******.. Men skal jo bytte ut med R420 eller RV40 i april... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå