jjjjjjjjjjeeeeeeeeeeee Skrevet 18. mars 2002 Del Skrevet 18. mars 2002 Var på LAN i helga etter at jeg kom hjem nektet PC-en å starte (ingen vifer går eller noe.) fra LED lysene kommer det et lite blink på ca 0,1 sek og så skjer intet mer :sad: har foresten MSI pro2 RU [ Denne Melding var redigert av: mais på 2002-03-18 15:36 ] Lenke til kommentar
Rafael Skrevet 18. mars 2002 Del Skrevet 18. mars 2002 samma har skjedd med meg, jeg bare venta 30 min så funka det igjen. Lenke til kommentar
jjjjjjjjjjeeeeeeeeeeee Skrevet 18. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2002 jaha... men jeg har venta i hele natt så jeg tviler på at det er det som er problemet. Lenke til kommentar
Lenny Skrevet 18. mars 2002 Del Skrevet 18. mars 2002 Har et meget likt kort som deg, men uansett. Prøv å resete BIOS'en din. Rett nedenfor batteriet på hovedkortet ditt, der er det en svitsh (3 pinner og en liten hvit plast ding tred ned på to av de). Bytt plass på disse pinnene. Men husk å slå av maskinen først. Vent 10 sek og sett plastik tingen tilbake til normal. Så kan du starte maskinen din. Har gjort det noen ganger hos meg, fikser og trikser på biosen hele tiden. :smile: Lenke til kommentar
msh Skrevet 18. mars 2002 Del Skrevet 18. mars 2002 Kan være strømforsyningen som er død. Lenke til kommentar
jjjjjjjjjjeeeeeeeeeeee Skrevet 18. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2002 har prøvd å resette BIOS men har ikke ventet så lenge som 10 sekunder med å sette jumperen på igjen skal prøve det. Og jeg tror heller ikke at det er strømforsyninga forde den var nesten helt ny. Men det kan jo alltids være en mulighet prøver med en annen. [ Denne Melding var redigert av: mais på 2002-03-18 17:27 ] Lenke til kommentar
dangerc Skrevet 18. mars 2002 Del Skrevet 18. mars 2002 det er sikkert psu, jeg hadde det samme problemet på min pc. så jeg skifta psu og alt fønka bra.... Lenke til kommentar
jjjjjjjjjjeeeeeeeeeeee Skrevet 19. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2002 hvis psu er ødelagt hadde da led lysene blinka? lurer på dette fordi dette skjer bare første gangen jeg tryker på on kanappen og eter det må jeg dra ut kabelen for at de skal blinke på nytt [ Denne Melding var redigert av: mais på 2002-03-19 19:43 ] Lenke til kommentar
jjjjjjjjjjeeeeeeeeeeee Skrevet 23. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2002 nå fant jeg ut hva som var feilen... det var diskettstasjonen som var ødelagt :sad: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå