xm8 Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Vel, det har seg slik at min gamle C35i har endelig avgått med døden og jeg er derfor på jakt etter en ny mobil. Jeg har lurt på å kjøpe ST60 en stund, men så måtte jo Siemens annonsere CX65 akkurat i siste sekund. Jeg er derfor i tvil om jeg skal vente med å kjøpe ST60'en og heller satse på en C62 i mellomtiden... Men det jeg lurer på i så tilfelle, hvis jeg bestemmer meg for å kjøpe en ST60, er hvorfor ST60'en blir kritisert så mye? Uansett hvor jeg en leser så er et alltid et eller annet med denne telefonen. Problemet er bare at det tilsynelatende er ingen som er i stand til og forklare nøyaktig HVA som er galt med den? Hva er det som gjør at den blir kritisert så mye? Det er i hvertfall det inntrykket jeg får når jeg leser forskjellige previews og foruminnlegg. En eller annen form for grundig oppklaring rundt dette ville være flott. Lenke til kommentar
B0hemen Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 (endret) Bommert Endret 17. februar 2004 av B0hemen Lenke til kommentar
mambo` Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 var det ikke st60 han spurte om da ? Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 dette er d jeg synes er negativt: -små taster (tette taster) -en litt småstiv pris.. Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Ville ventet på CX65, den har flere pixler på skjermen, IR, 11MB minne (mot ST60's 7mb). Lenke til kommentar
Shhhh Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Noen som vet når den kommer i butikkene? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå