andreas88 Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Hei, har store problemer med høy temp..kordan slår jeg på auto speed på cpu fan??? Den hopper fram å tilbake mellom 12 og 2600 står det i biosen!! Biosen stoppe plutselig opp å jeg må starte maskin på nytt! Hva skal jeg jøre?? Lenke til kommentar
fAight Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 hva slags hovedkort og cpu har du? de nyere hovedkortene har en som regel en autofunksjon slik at cpu-vifta tilpasser jeg automatisk i forhold til temperaturen. ellers så kan du slå av denne funksjonen i bios slik at vifta går på max hastighet... Lenke til kommentar
Spyder Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Kan du si litt mer om hvilket system du har osv og hvor mange vifte o.l Lenke til kommentar
fAight Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 ...og hva mener du med at biosen plutselig stopper? Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Kan også eventuellt kjøpe vifte styring. Eksempelvis Aerogate II. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå