Gjest medlem-19530 Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 har formatert C: og har battlefield på den andre når jeg skal patche .leter patchen etter registreringa av battlefield og finner den ikke. er det noen måter og gjøre så den er "registrert" så patchen finner den? gidder lissom ikke å installere den på nytt Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Det er fordi den er fjernet som Installed Software siden du formaterte C disken og det er der infoen var. Innstaler battlefield på nytt. Lenke til kommentar
Gjest medlem-19530 Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 så det er ingen annen måte? må installere battlefield på nytt? uff Lenke til kommentar
Klorin Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 så det er ingen annen måte?må installere battlefield på nytt? uff Det er da gjort på noen få minutter... Lenke til kommentar
Gjest medlem-19530 Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 tenk hva jeg kunne ha brukt de minuttene på Lenke til kommentar
KompleX Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 tenk hva jeg kunne ha brukt de minuttene på Tror nok du har et par minutter til overs... Det tar ikke lang tid, og du mister heller ikke noe viktig. Lenke til kommentar
ShellGhost Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Tenk så mange minutter du bruker på å komme hit og klage, og deretter vente og lese reply.... Noen har ikke CD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå