Gå til innhold

Lurer DU på hvordan man får tilbake LYDEN i CS?

Anbefalte innlegg

Hei!

Dette er en liten guide, om hvordan man får tilbake lyden i cs, etter at men f.eks har kommet nær windows knappen eller lignende! Dette problemet er det værste man kan tenke seg under en klanmatch eller lignende! Og uansett utrolig irriterende! Dette er testet in windows XP.

1. Gå inn i spillet igjen (da har du mistet lyden din)

2. Trykk "Alt - Tab" (så du kommer tilbake til skrivebordet)

3. Trykk "Ctrl - Alt - Delete"

4. Gå på "programmer"

5. Merk "Half-Life"

6. Trykk "Bytt til" (change to)

7. Når du da kommer inn i CS (mulig du må lukke vinduet før CS`en spretter opp!)

Vil du ha LYD!

(Hvis musepekeren har kommet, trykk bare escape, sånn at du kommer til menyen i CS, og trykk "resume" igjen. da kommer du tilbake til spillet, og musepekeren er borte.)

Det kan virke som om detta tar mye tid.. det gjør det IKKE! Detta er gjort på 5sec når man har gjort det ett par ganger!

Mordar1

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
tror ikke det er ett problem i 1.6 men det var pokkermeg fint å få vite det!

spiller litt 1.5 sammen med stae kompiser som ikke vil bytte, og da er det fint å kunne få lyd samtidig som MSN meldingene renner inn :)

Det er grunnen til at jeg har deaktivert varsling med lyd og popup-rute, bla bla. Var så ******* irriterende før med MSN meldingene som fikk sånn popup over pengene når jeg skulle kjøpe våpen. Så står jeg det i år og venter på at den skal forsvinne så jeg kan se hva jeg bør kjøpe for den summen. Blabla.

Løsningen er da:

Deaktiver varsling

Logg av MSN

Be senderen om å dra til *******. ;)

Lenke til kommentar
det var for meg den beste oppdateringen med cs.

ut å skifte sang i winamp, og fortsette.

Hva i all verden snakker du om?

Ut å skifte sang i Winamp? Skaff deg noen plugsins for CS og Winamp.

Trenger ikke plugin med mindre jeg vil lese tittel og sånt, har alltids hurtigtastene på InternetNavigatorn min fra Logitech. Var ikke så bra den Volum-greia, for da lagger CS. :)

Lenke til kommentar

Jeg tror det er lettere en det. Når du har kommet botri windows knappen og trykket deg inn i cs igjen. Trykker du bare på windows knappen igjen med vilje. Da vil du etter min mening ha lyd.

Det eneste problemet som kan oppstå da er at du har en blinkende "mus-icon" mitt på crosaire i cs, men da trykker du bare på "esc" og "resume" så er den borte. :)

Lenke til kommentar
Jeg tror det er lettere en det. Når du har kommet botri windows knappen og trykket deg inn i cs igjen. Trykker du bare på windows knappen igjen med vilje. Da vil du etter min mening ha lyd.

Det eneste problemet som kan oppstå da er at du har en blinkende "mus-icon" mitt på crosaire i cs, men da trykker du bare på "esc" og "resume" så er den borte. :)

Husker det funket hos meg av og til i 1.5. Men den første løsningen funket alltid.

Lenke til kommentar
jeg har aldri mistet lyden noen ganger i cs, selv om jeg trykker på windows knappen osv.. Mister bare lyden når jeg skriver volum 0 i consol :)

1.5?

Det gjelder altså CS 1.5 hovedsaklig.

Uansett, er vel ikke alle som har samme bugs da?

Eller som Sierra skrev så var det visst ikke en bug. Men CS pauset lyden når den knappen ble trykket på, og derfor skulle man gå ut av CS og så starte på nytt igjen. Idiotene.

Det sto i den der knowledgebasen på Sierra.com.

Lenke til kommentar

Dersom dere har problemer med å holde pølsefingrene unna de geniale Win tastene, så kan dere bare avslutte explorer.exe.

Det letteste er å laste ned Windows support tools og lage en .bat fil som ser slik ut som du legger i winnt mappen.

hl.bat:

kill explorer.exe -f

c:\sierra\half-life\hl.exe -game cstrike -console -toconsole +connect cs.finnesikke.no

Når du vil spille CS så skriver du bare "hl" i run.

Lenke til kommentar

nå tar jeg meg frihet til å resonere litt :

si du får fram den musepekeren.. som med meg kommer fram hver gang jeg trykker meg ut i windows å tilbake igjen i cs.. den pilen er irriterendes.

men går du innpå kontrollpanel og skifter pilen til en mindre irriterendes dings (kansje lager en selv) noe som kan ligne på et sikte.. så har du plutselig fått sikte på AWP'en selv uten å zoome inn.. dette må da vel være litt praktisk.. spessielt med scout som skyter beint selv uten å zoome inn.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...